Oldtimerrit

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
katja
Geregistreerd lid

Oldtimerrit

Bericht door katja » wo 23 feb, 2011 12:49

Wij organiseren 11 juni een jaarmarkt in ons dorp, en die wordt ook bezocht door Engelsen met hun oldtimer

geïnteresseerden zijn uiteraard van harte welkom !!

Gebruikersavatar
werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Oldtimerrit

Bericht door werli » wo 23 feb, 2011 12:51

dorp durft ze hier te stellen
mijn zakdoek is groter :-P+

Gebruikersavatar
katja
Geregistreerd lid

Re: Oldtimerrit

Bericht door katja » wo 23 feb, 2011 12:52

gehuchtje beter? :roll:



:Pompous:

Gebruikersavatar
katja
Geregistreerd lid

Re: Oldtimerrit

Bericht door katja » wo 23 feb, 2011 12:56

ach ik weet wie het zegt ...
:wink:

Gebruikersavatar
katja
Geregistreerd lid

Re: Oldtimerrit

Bericht door katja » wo 08 jun, 2011 16:24

komend weekend dus !

meer info hier en hier

Plaats reactie