Is een van de forum leden berijder van mijn oude saab?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Eindelijk
Geregistreerd lid

Is een van de forum leden berijder van mijn oude saab?

Bericht door Eindelijk » wo 09 feb, 2011 23:03

Na vier jaar opgesloten gezeten te hebben in de opvolger van mijn oude 9-3 cabrio heb ik wederom een 9-3 cabrio gekocht. Het lijkt me nu leuk eens te horen of een van de forum leden de berijder van mijn oude saab is en hoe het hem of haar vergaan is de afgelopen jaren in mijn oude saab. Het betreft een blauwe 9-3 uit 98 met een blauwe kap , ik heb de auto verkocht begin 2006 het begin van het kenteken is TP-HL-..

cavok
Donateur
Donateur

Re: Is een van de forum leden berijder van mijn oude saab?

Bericht door cavok » za 12 feb, 2011 11:52

Mag ik vragen waarom je bent "terug" gegaan naar de oude 9-3? Je klinkt negatief over de nieuwe.

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » za 12 feb, 2011 13:19

Ik lees het anders: had een cabriolet, daarna een niet-cabriolet, nu opnieuw een cabriolet.
En over oud en nieuw type 9-3 lees ik niets.

Benieuwd naar de reactie van Eindelijk, die ik trouwens van harte feliciteer met de herintreding als cabrioot. :wink:

Eindelijk
Geregistreerd lid

Bericht door Eindelijk » za 12 feb, 2011 21:47

Klopt, helemaal hoor Fred! Ben inderdaad vanuit mijn oude saabje 9-3 cabrio overgestapt in een alfa 159 en dat was een prima auto met een fijne vijfcilinder maar ik heb het open rijden al die jaren enorm gemist. Nu weer gewoon de knoop door gehakt en een 9-3 cabrio van drie jaar oud gekocht en heb er helemaal zin in :O:

In deze tekst was van mijn kant geen bijbedoeling ook maar iets negatiefs over de oude danwel de nieuwe 9-3 te zeggen.

Plaats reactie