Verkiezing mooiste Saab van het forum de 99 [POLL]
-
Hveldmarn
- Geregistreerd lid
Re: Verkiezing mooiste Saab van het forum deze maand de 99
Op verzoek (pb) van Jacco een volledige foto van mijn zeer zeldzame two-tone wit-rode 99. Gr HennyHveldmarn schreef:Denk dat ik voor de poedelprijs gaMoet toch een redelijke kans maken. Zal niet gelijk al mijn kaarten uitspelen. Om een tipje van de sluier op te lichten hier alvast een velg van een bijna niet te evenaren schoonheid
![]()

-
sonett
- Geregistreerd lid
Mag ik ook nog een fototje plaatsen (al is het niet mijn Saab)

-
nacra 93
- Donateur

Nog 4 dagen foto,s plaatsen en dan stemmen
posting.php?mode=edit&f=23&p=1067588" onclick="window.open(this.href);return false;
posting.php?mode=edit&f=23&p=1067588" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tool
- Geregistreerd lid
Haha mooi.. in de fotolijst staat bij Simon een volvo 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bekijk het van de positieve kant: maakt voor jou de winkansen groter 
-
Tool
- Geregistreerd lid
Ga zelf stemmen op die van Areyonga 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik twijfel momenteel nog... tussen Tool en Arayonga.
Die van Tool heeft een prachtige groene kleur, stoer voorkomen met de Turbo en daarnaast zijn die Inca's natuurlijk top! Wat mij betreft echt DE velgen voor een 99.
Maar ja, die van Arayonga is toch ook erg mooi. Dat oranje staat de 99 erg goed, het ontbreken van de zwarte strepen aan de zijkant (niet bij elke 99 zo) zie ik toch wel als een echte plus bij dit exemplaar en het feit dat het een combi coupe is helpt ook mee.
Lastig lastig...
Die van Tool heeft een prachtige groene kleur, stoer voorkomen met de Turbo en daarnaast zijn die Inca's natuurlijk top! Wat mij betreft echt DE velgen voor een 99.
Maar ja, die van Arayonga is toch ook erg mooi. Dat oranje staat de 99 erg goed, het ontbreken van de zwarte strepen aan de zijkant (niet bij elke 99 zo) zie ik toch wel als een echte plus bij dit exemplaar en het feit dat het een combi coupe is helpt ook mee.
Lastig lastig...
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik ga niet stemmen maar ik zou niet hoeven twijfelen op welke auto ik ging stemmen
Hoewel ik moet zeggen dat er een aantal erg mooie tussen staan!
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Ook een mooie walnoot foto, van de 99 van nacra 93:

of onderstaande 99T van Crispy:

(kentekenplaat behoort echter een gele te zijn)
Of onderstaande 99 EMS van Pianoman:

99T van Stef:

of onderstaande 99T van Crispy:

(kentekenplaat behoort echter een gele te zijn)
Of onderstaande 99 EMS van Pianoman:

99T van Stef:

-
tanisha
- Geregistreerd lid
die wagen van thom doet mij denken aan de laatste auto die mijn opa had voor hij kwam te overlijden dat was ook een donkerrode 99 combi ik was nog maar 5jaar maar de auto kan ik me nog herinneren
die auto van opa is er min of meer voor verantwoordelijk dat ik nu ook een rode saab heb
mijn stem gaat nu al naar de auto van thom
die auto van opa is er min of meer voor verantwoordelijk dat ik nu ook een rode saab heb
mijn stem gaat nu al naar de auto van thom
-
Hveldmarn
- Geregistreerd lid
Hoewel er al veel mooiere voorbij zijn gekomen hier dan de laatste plaatjes van mijn 99 om het toch een beetje compleet te maken.Hveldmarn schreef:Op verzoek (pb) van Jacco een volledige foto van mijn zeer zeldzame two-tone wit-rode 99. Gr HennyHveldmarn schreef:Denk dat ik voor de poedelprijs gaMoet toch een redelijke kans maken. Zal niet gelijk al mijn kaarten uitspelen. Om een tipje van de sluier op te lichten hier alvast een velg van een bijna niet te evenaren schoonheid
![]()

-
esalet
- Donateur (8x)

Leuk initiatief dit!Tenfour schreef:of onderstaande 99T van Crispy:
En ik ga voor deze zwarte cc turbo met stalen schuifdak.
De ultieme Saab in mijn ogen: schoonheid, karakter, utiliteit, innovatie.
Maar vooral schoonheid en karakter. En dan vooral in het zwart.
-
jornmetten
- Geregistreerd lid
Door de foto van Arayonga ben ik al een paar dagen stiekum aan het dagdromen over een oranje 99cc
Voor mij de winnaar dus.
Voor mij de winnaar dus.
-
Pisang
- Donateur

Ik speel in op het sentiment en gooi mijn zoontjes in de strijd. Trots geposeerd na een middagje dierenpark Emmen.
En nee, het is heus niet de strakste, maar het lijkt toch heel wat zo op deze foto