Ljungbyhed, Skåne

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
4000365
Geregistreerd lid

Ljungbyhed, Skåne

Bericht door 4000365 » di 28 feb, 2006 21:26

Forumleden al plannen voor Zweden ?

11 tot en met 13 augustus 2006
Ljungbyhed, Skåne
25e internationale Saab Club Meeting
http://www.intsaab2006.com

Word voor mij de eertse keer naar zweden :D

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 28 feb, 2006 21:27

ben dan helaas alweer terug :cry:

4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » di 28 feb, 2006 21:29

verde900 schreef:ben dan helaas alweer terug :cry:
:shock: dat was de snelste reactie ooit... binnen 6 sec... :lol:

9000AERO
Geregistreerd lid

Bericht door 9000AERO » di 28 feb, 2006 21:30

heb mijn vakantie erop afgestemd :wink:

4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » di 28 feb, 2006 21:37

9000AERO schreef:heb mijn vakantie erop afgestemd :wink:
Leuk, wij ook, een weekje erna nog wat rondrijken = (Rijden/kijken)
Heb je eventueel nog advies wat we echt moeten zien / doen ?

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » di 28 feb, 2006 21:53

Denk dat ik dat helaas aan mijn neus voorbij moet laten gaan, zit nu thuis en als ik dan al een baan heb is het nog maar de vraag of en zo ja wanneer ik vacantie kan nemen,en het staat ook raar als je net een baan hebt om dan gelijk over vacantie te beginnen :wink: , of kan dat wel, ben ik soms ouderwets :?: Zou er natuurlijk graag bij zijn :!:

ps heeft iemand hier soms een baan voor me als werkvoorbereider in de electrotechniek, of als beginnend auto-cad tekenaar(is altijd te proberen) :?:

4000365
Geregistreerd lid

Re: re

Bericht door 4000365 » di 28 feb, 2006 22:02

edwardkommeren schreef:Denk dat ik dat helaas aan mijn neus voorbij moet laten gaan, zit nu thuis en als ik dan al een baan heb is het nog maar de vraag of en zo ja wanneer ik vacantie kan nemen,en het staat ook raar als je net een baan hebt om dan gelijk over vacantie te beginnen :wink: , of kan dat wel, ben ik soms ouderwets :?: Zou er natuurlijk graag bij zijn :!:
Jammer om te horen van je situatie maar, mocht je binnenkort iets vinden dan heb je best kans op een vacantie'tje over 6 maanden.
Heb je tegen die tijd nog niets passend gevonden.. heb je tijd zat om te gaan :?
Suc6, misschein :offtopic: maar welke richting zoek je ?

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » di 28 feb, 2006 22:16

Zoek iets in de electrotechniek,als werkvoorbereider of als service coordinator van wegen mijn ervaring met het plannen van storings en service werk( als servicemonteur), of als beginnend autocad tekenaar(heb in dec een cursus autocad 2006 afgerond).Maar mag ook iets anders passends zijn maar het is in mijn voordeel als ik iets met mijn ervaring kan doen. :wink: Wie kan deze mede forummer een baan bieden :?:

(Als ik dan nog niks heb kan ik gewoon vacantie plannen, maar heb ik dan net rond die tijd iets dan wordt het moeilijk).

:arrow: BACK ON TOPIC :!:

(evt reacties graag pm etje)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 02 mar, 2006 22:06

Ja ik heb plannen om te gaan.

Dit jaar niet zo uitgebreid op vakantie als vorig jaar vanwege verhuizing naar een nieuw huis, waar dus uiteraard ook het een en ander aan moet gebeuren en dan gaat daar veel vrije tijd in zitten.

Dus dan wordt het hoogstwaarschijnlijk een week Zweden, hele mooie omgeving daar. In 2004 ook een weekend Malmö gedaan met de auto. Prachtig.

Dus ik zie jullie daar wel. Of moeten we er ook een tocht heen organiseren?
En hoe denken jullie daar te overnachten, herberg, hotel, tent, caravan??

Groet,

Eelco

4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » do 02 mar, 2006 22:30

taaffert schreef:Ja ik heb plannen om te gaan.
Dus ik zie jullie daar wel. Of moeten we er ook een tocht heen organiseren?
En hoe denken jullie daar te overnachten, herberg, hotel, tent, caravan??
Groet, Eelco
Idd Leuk idee Eelco. Echter, ben wel op vacantie, in een dag erheen, kan wel maar hoeft niet echt en is overnachten in een van bovenstaande opties geen probleem.
Eenmaal aangekomen daar, zet ik naast saab m'n tentje op :D

Saabmuseum in de buurt daar - dat je weet ?

Rgds Erwin

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 02 mar, 2006 22:38

Wel plannen, maar nog niets concreets. Wil wel graag, maar is nog even afwachten. Plak er in iedergeval een vakantie aan vast met een rondtocht door een stuk van Zweden.

Greetz,

Dennis

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 02 mar, 2006 22:39

Ja leuk idee!

Kijken we tegen die tijdnog wel even.
Ik weet nog niet hoe ik het precies doe met accomodatie daar. Een tentje is natuurlijk wel het leukste en gezelligst.

Ja verder, kijk op de website, er is daar volgens mij genoeg Saab in de buurt ;)

Groet,

Eelco

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 02 mar, 2006 22:43

4000365 schreef: Saabmuseum in de buurt daar - dat je weet ?
Hét Saabmuseum is gevestigd in Trollhättan. Dat ligt zo'n 300 km in Noord-Oostelijke richting vanaf Ljungbyhed. Op zo'n 100 km van Göteborg vandaan. Op zich de tocht wel waard die kant op, Trollhättan met z'n sluizencomplexen en omgeving zijn overigens ook wel een bezoekje waard, als je er dan toch bent...

Gr,

Dennis

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 02 mar, 2006 22:46

En wanneer je Zweden inrijdt en net van de brug afkomt moet je zeker ook even gaan kijken bij de Turning Torso in Malmö.

Wat een prachtgebouw is dat. Totaal overbodig want ruimte zat, maar ziet er werkelijk fantastisch uit.
Ik heb `m in het echt alleen nog maar op hoogte gezien, nog niet af, dus ben benieuwd hoe het er allemaal 'af' uit ziet.

Groet,

Eelco

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » do 02 mar, 2006 22:50

Manic schreef:
4000365 schreef: Saabmuseum in de buurt daar - dat je weet ?
Hét Saabmuseum is gevestigd in Trollhättan. Dat ligt zo'n 300 km in Noord-Oostelijke richting vanaf Ljungbyhed. Op zo'n 100 km van Göteborg vandaan. Op zich de tocht wel waard die kant op, Trollhättan met z'n sluizencomplexen en omgeving zijn overigens ook wel een bezoekje waard, als je er dan toch bent...

Gr,

Dennis
ten noord westen,manic :wink: a 100km boven gotenburg

Plaats reactie