Is de nieuwe 9-5 al bij Top Gear geweest?
-
Ofzoietsanders
- Geregistreerd lid
Is de nieuwe 9-5 al bij Top Gear geweest?
Ik kijk iedere week, maar ben 'm nog niet tegengekomen,..
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Is de nieuwe 9-5 al bij Top Gear geweest?
Zie ook het antwoord op deze vraag in: http://saabforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=89897" onclick="window.open(this.href);return false; . 
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Re: Is de nieuwe 9-5 al bij Top Gear geweest?
Wel te lezen op de Topgear-website qua test. Beter dan een Infinity M37 sedan, maar eigenlijk moet je toch de vijf serie van BMW hebben. Ze vinden het wel een goede bak verder.
-
Asfaltrocker
- Geregistreerd lid
Re: Is de nieuwe 9-5 al bij Top Gear geweest?
in de uitgave van topgear in nl
was een trio test tussen bmw 5 serie,saab 9-5 en volvo s80
de bmw stond 1 vlak daar achter de saab,,,en de volvo al laatste.
het meeste kritiek die saab kreeg was dat het niet types saab gril.
het leek nu eerder op een seat..ook was dat er geen comonrail diesel waren bij saab.
de prijs van de saab was ook een drempel verhoger.want de test saab begon rond de 50.000
oke was wel een aero.
maar de saab ook bij topgear op tv geweest.....niet gezien.of gemist.
als ik een 9-5 proefrit zou maken moeten ze wel iemand van die dealer mee sturen anders ga ik via frankrijk..duitsland...terug
dus nieuwkoop bent gewaarschuwd......
was een trio test tussen bmw 5 serie,saab 9-5 en volvo s80
de bmw stond 1 vlak daar achter de saab,,,en de volvo al laatste.
het meeste kritiek die saab kreeg was dat het niet types saab gril.
het leek nu eerder op een seat..ook was dat er geen comonrail diesel waren bij saab.
de prijs van de saab was ook een drempel verhoger.want de test saab begon rond de 50.000
oke was wel een aero.
maar de saab ook bij topgear op tv geweest.....niet gezien.of gemist.
als ik een 9-5 proefrit zou maken moeten ze wel iemand van die dealer mee sturen anders ga ik via frankrijk..duitsland...terug
dus nieuwkoop bent gewaarschuwd......