MEt een WItte?
-
Ria 9-5
- Geregistreerd lid
Re: MEt een WItte?
Staat de 9-5 super goed. Ik ben helemaal blij met mijn keuze.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: MEt een WItte?
Agree, werkelijk geeeeen gezicht. Het lijkt wel een mislukte Subaru Impreza kloon zo.Barboer schreef:Wit is prachtig, die velgen zuigen. Passen gewoon helemaal niet bij de auto.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Re: MEt een WItte?
Heb gisteren ook een witte besteld (nee geen 9-5).
Wit is echt wel een toffe kleur, met wat donkerder velgen eronder, extra getinte ruiten, ja mooie wagen.
Wit is echt wel een toffe kleur, met wat donkerder velgen eronder, extra getinte ruiten, ja mooie wagen.


