MEt een WItte?

2010-2012
Gebruikersavatar
Ria 9-5
Geregistreerd lid

Re: MEt een WItte?

Bericht door Ria 9-5 » do 11 nov, 2010 21:16

Staat de 9-5 super goed. Ik ben helemaal blij met mijn keuze.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: MEt een WItte?

Bericht door Sapphire » do 11 nov, 2010 21:30

Barboer schreef:Wit is prachtig, die velgen zuigen. Passen gewoon helemaal niet bij de auto.
Agree, werkelijk geeeeen gezicht. Het lijkt wel een mislukte Subaru Impreza kloon zo.

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Re: MEt een WItte?

Bericht door taaffert » vr 12 nov, 2010 0:36

Heb gisteren ook een witte besteld (nee geen 9-5).
Wit is echt wel een toffe kleur, met wat donkerder velgen eronder, extra getinte ruiten, ja mooie wagen.

Gebruikersavatar
Ria 9-5
Geregistreerd lid

Re: MEt een WItte?

Bericht door Ria 9-5 » vr 12 nov, 2010 0:44

[]Wat dan?

Bigivan
Geregistreerd lid

Re: MEt een WItte?

Bericht door Bigivan » vr 12 nov, 2010 11:28

op schreef:
Boterbloem schreef:Mooi?
Afbeelding
Afbeelding
MOOI
Afbeelding

Plaats reactie