Heb de asdoorgangen van mijn 99 ook schoongemaakt. Wat een pokke werk is dat zeg! Dat zal nooit mijn hobby worden.
Kwam een flinke lading zand en grind uit die asdoorgangen. Gelukkig zag ik, tot zover ik het kan zien, geen rare dingen, beetje oppervlakte vliegroest dat is alles.
Holle ruimtes behandelen
-
Poolvos
- Geregistreerd lid
Re: Holle ruimtes behandelen
Inderdaad k*#$(%-werk! Vooral met de assen op hun plek heb je na drie kwartier peuteren geen handen meer over!
Maar de oogst mag er zijn: ik kwam bij beide doorgangen samen toch op zo'n 800 gram grind en zand...
Maar de oogst mag er zijn: ik kwam bij beide doorgangen samen toch op zo'n 800 gram grind en zand...
-
baas99.9000
- Oudlid
Je moet dan wel een comressor hebben en die heb ik niet.
Ik ben met een teiltje met afwaswater en afwasborstel bezig geweest en een tuinslang.
Lekker op de parking bezig geweest.
Ik ben met een teiltje met afwaswater en afwasborstel bezig geweest en een tuinslang.
Lekker op de parking bezig geweest.
-
esalet
- Donateur (8x)

@baas99.9000 en Poolvos: goeie aktie! blij dat mijn thread gebruikt wordt.
@S@@bman: ik veronderstel dat het het handigst is eerst de grove smurrie, grind enz met de hand te verwijderen en daarna de hogedruk er op te zetten. Anders ga je de boel nog eens extra zandstralen. En het wervelt alsmaar rond in de ruimtes en komt er niet voldoende uit, met de hand wel.
Hoe dan ook, een heeeeeerlijk klusje! (en nou heb ik er wéér een!
)
@S@@bman: ik veronderstel dat het het handigst is eerst de grove smurrie, grind enz met de hand te verwijderen en daarna de hogedruk er op te zetten. Anders ga je de boel nog eens extra zandstralen. En het wervelt alsmaar rond in de ruimtes en komt er niet voldoende uit, met de hand wel.
Hoe dan ook, een heeeeeerlijk klusje! (en nou heb ik er wéér een!
-
sb90
- Geregistreerd lid
@Etienne;
Iets voor op de website, deze handleiding?
(Maar dat je nu weer een 90 hebt is juist positief!!)
Iets voor op de website, deze handleiding?
(Maar dat je nu weer een 90 hebt is juist positief!!)
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Inderdaad, het grootste gedeelte eerst met de hand wegnemen en dan de compressor erop loslaten.
-
Poolvos
- Geregistreerd lid
Vooral leuk bij de Zweedse exemplaren is dat de asdoorvoeren boordevol split zitten...
Maar alles beter dan pekel!
Maar alles beter dan pekel!