Zweedse ambassade verkoopt 9-5 estate
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Zweedse ambassade verkoopt 9-5 estate
in een gesloten envelop het geld afleveren?
-
Wouter
- Donateur (2x)

Ik ben wel benieuwd wat voor papieren er met deze auto meekomen. Voor als je 'm zou willen importeren.
-
busy
- Donateur (4x)

een coc en de boekjes normaal gesproken. verder niets extra’s (gezien bij een ex ambassade 9-5 waar ik even in gereden heb)
-
9323
- Donateur (2x)

Benieuwd wat het verhaal van deze auto is. Staat zo te zien al lange tijd stof te vergaren in de parkeergarage van de ambassade.
Ook interessant: hij heeft een Vector-bestuurdersstoel. De chauf hield van een sportief bochtje zo nu en dan?
Ook interessant: hij heeft een Vector-bestuurdersstoel. De chauf hield van een sportief bochtje zo nu en dan?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik zie gewoon twee grijze arc stoelen hoor
-
Wouter
- Donateur (2x)

Twee weken geleden heb ik de moeite genomen om een briefje op de post te doen met daarin mijn bod. En begin deze week kreeg ik bericht dat ik de veiling heb gewonnen!
Ik ga de auto naar Nederland halen. Ik weet nog helemaal niets over de staat van de auto, maar een kilometerstand van 114.000 geeft mij hoop op een goede auto. Uiteraard zal ik meer delen op het forum als ik de auto in Nederland heb staan.
Ik ga de auto naar Nederland halen. Ik weet nog helemaal niets over de staat van de auto, maar een kilometerstand van 114.000 geeft mij hoop op een goede auto. Uiteraard zal ik meer delen op het forum als ik de auto in Nederland heb staan.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

voor jou geldt de #vaakbenjetebang dus nietWouter schreef: ↑do 12 mar, 2026 11:25Ik weet nog helemaal niets over de staat van de auto, maar een kilometerstand van 114.000 geeft mij hoop op een goede auto
Bij dame edna's zie je vaker estates zonder roofrails (wat ik persoonlijk mooier vind) maar bij oudere versies mk1 en mk2 eigenlijk nooit. Dit is dan de spreekwoordelijke uitzondering
-
Marius0404
- Donateur (7x)

hey super, hopelijk begin van een mooi vervolg.