C6

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gesloten
Ewout900
Geregistreerd lid

C6

Bericht door Ewout900 » ma 19 dec, 2005 9:41

Al eerder is gebleken dat hier toch een aantal mensen actief is dat naast Saab ook Citroën een warm hart toedraagt. Ik ben zelf erg gecharmeerd van het design van met name de GSA en de CX.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb hem nog niet in het echt mogen aanschouwen, maar ik vind het op basis van de foto's echt een fenomenaal mooi design! De auto is perfect geproportioneerd en roept herinneringen op aan de DS en de CX. Modern design met oog voor een rijke historie, zonder retro over te komen. Job well done.

Afbeelding

Alleen de achterkant ben ik nog niet zo enthousiast over, maar aangezien de designchef dit het mooiste deel vindt valt dat in de praktijk misschien 100% mee.... De rest is in mijn beleving prachtig!

Ewout

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 19 dec, 2005 9:50

viewtopic.php?p=36571&highlight=citroen#36571

en mijn mening blijft het zelfde,lelijk.

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » ma 19 dec, 2005 9:52

Excuus, ik lees niet alles... Gooi er maar een slotje op. Ik heb inmiddels al bij het originele topic mijn mening geuit.

johnjaap
Geregistreerd lid

Bericht door johnjaap » ma 19 dec, 2005 12:24

Bovendien is de eerste foto van een C5....

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 19 dec, 2005 12:55

Mooi hoor die C6. Zeker hoe eigenlijk voortgeborduurd wordt op de Cx (zijkant). Kont is fraai, mee eens. En apart. Interieur en dash niet zo bijzonder. Gemiste kans. Oubollig zelfs. En dat zie je als eigenaar nog het meeste. Als ik oubollig binnenin wil, heb ik er wel een Saab 90 voor :lol:

Maar Citroen heeft zo'n onevenwichtig pakket; ik ken bijna geen lelijker auto dan zijn broertje de C5.

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » ma 19 dec, 2005 13:05

johnjaap schreef:Bovendien is de eerste foto van een C5....
Je hebt gelijk; ik was geloof ik wat te enthousiast met het knippen en plakken van URL's.

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » ma 19 dec, 2005 14:02

Ewout900 schreef:Excuus, ik lees niet alles... Gooi er maar een slotje op. Ik heb inmiddels al bij het originele topic mijn mening geuit.
De link naar het originele topic staat er al bij.
Om alle reacties centraal te houden sluiten we dit topic af.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 19 dec, 2005 15:05

Mooie auto!

Gesloten