Weer een eigenzinnig merk minder
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
Ja Ruben, binnenkort zijn het alleen nog maar VW's, GM's, Toyota's en BMW's in de basis van elke auto.... Het is verschraling, geen beter woord voor te bedenken 
-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: Weer een eigenzinnig merk minder
Oh jawel, alleen heerst de wansmaak van het omhooggevallen gepeupel, het matige gemiddelde.willeme 1 schreef:de consument koopt nu eenmaal geen rommel meer
En de rest koopt zo goedkoop mogelijk in, maakt niet uit of het door halve dwangarbeid tot stand komt.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
Het issue was volgens mij dat er weer een eigenzinnig merk verdween. Daar moeten wij ons als Saabliefhebbers(ook al ben je geen autoliefhebber) door aangesproken voelen toch. Het verdwijnen van eigenzinnigheid zorgt wat mij betreft zeker tot verschraling!melle z schreef:Bristol was ook al op BMW basis, reeds sinds 1945. Bovendien: hoezo verschraling? Heb jij wel eens zo'n ding zien rijden? Ik zal ze niet missen... (Maar ik ben dan ook geen autoliefhebber.)Arbilen schreef:Ja Ruben, binnenkort zijn het alleen nog maar VW's, GM's, Toyota's en BMW's in de basis van elke auto.... Het is verschraling, geen beter woord voor te bedenken
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
Was dit merk gered na: viewtopic.php?f=9&t=26959&hilit=" onclick="window.open(this.href);return false; , houdt dit merk alsnog op te bestaan!! 

-
tanisha
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
nu is er alleen nog morgan zolang als dat nog duurt
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
Ja vooral de Uglyfighter, nee aan Bristol hebben niets verloren.
Die eigenzinnige eigenaar had maar een showroom en als hij je niet mocht kon je ook geen Bristol van hem kopen
Die eigenzinnige eigenaar had maar een showroom en als hij je niet mocht kon je ook geen Bristol van hem kopen
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
nou is een prima kerel toch zou ik ook doen als ik in zijn schoenen stond!
-
thomkins
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
buitengewoon jammer, een eigenzinnig maar mooi merk.
-
savo
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
Arbilen schreef:Ja Ruben, binnenkort zijn het alleen nog maar VW's, GM's, Toyota's en BMW's in de basis van elke auto.... Het is verschraling, geen beter woord voor te bedenken
Zeker als je de column uit de Autoweek van deze week weer leest
-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: Weer een eigenzinnig merk minder
Dit zegt weer meer over jou dan over Bristol.carlsson schreef:Ja vooral de Uglyfighter, nee aan Bristol hebben niets verloren.
Ga je er nog een keer aan werken die negatief kritische houding van je om te zetten naar een positief kritische?
Of blijft elk glas half leeg?
-
Reub
- Geregistreerd lid
Re: Weer een eigenzinnig merk minder
savo schreef:Arbilen schreef:Ja Ruben, binnenkort zijn het alleen nog maar VW's, GM's, Toyota's en BMW's in de basis van elke auto.... Het is verschraling, geen beter woord voor te bedenken
Zeker als je de column uit de Autoweek van deze week weer leest
Die had ik nog niet gelezen, maar ik krijg er wel een idee bij.
-
gj900
- Donateur (9x)

Re: Weer een eigenzinnig merk minder
Ik lees nergens dat ze er definitief mee stoppen, de curator laat het zaakje nog doordraaien. Nog geen slot op de deur dus. Mocht er een investeerder gevonden worden die er nog brood in ziet, is Bristol nog niet verloren. Het is overigens een wonder dat het fabriekje überhaupt nog draait aangezien een tijd geleden de produktielijn gestolen werd (ja, echt waar). Die mallen waren onvervangbaar zei men...
