Weer een eigenzinnig merk minder

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door Reub » za 19 mar, 2011 15:16

http://www.driving-fun.com/1708/home/ne ... ee-op.aspx

Pure verschraling vind ik het. Erg jammer.

Gebruikersavatar
Arbilen
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door Arbilen » za 19 mar, 2011 17:35

Ja Ruben, binnenkort zijn het alleen nog maar VW's, GM's, Toyota's en BMW's in de basis van elke auto.... Het is verschraling, geen beter woord voor te bedenken :-(

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door Henk-Jan » za 19 mar, 2011 18:22

Een auto is witgoed geworden.

Gebruikersavatar
Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door Barboer » za 19 mar, 2011 18:30

willeme 1 schreef:de consument koopt nu eenmaal geen rommel meer
Oh jawel, alleen heerst de wansmaak van het omhooggevallen gepeupel, het matige gemiddelde.

En de rest koopt zo goedkoop mogelijk in, maakt niet uit of het door halve dwangarbeid tot stand komt.

Gebruikersavatar
Arbilen
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door Arbilen » za 19 mar, 2011 21:28

melle z schreef:
Arbilen schreef:Ja Ruben, binnenkort zijn het alleen nog maar VW's, GM's, Toyota's en BMW's in de basis van elke auto.... Het is verschraling, geen beter woord voor te bedenken :-(
Bristol was ook al op BMW basis, reeds sinds 1945. Bovendien: hoezo verschraling? Heb jij wel eens zo'n ding zien rijden? Ik zal ze niet missen... (Maar ik ben dan ook geen autoliefhebber.)
Het issue was volgens mij dat er weer een eigenzinnig merk verdween. Daar moeten wij ons als Saabliefhebbers(ook al ben je geen autoliefhebber) door aangesproken voelen toch. Het verdwijnen van eigenzinnigheid zorgt wat mij betreft zeker tot verschraling!

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door verde900 » za 19 mar, 2011 21:29

Zonde idd, zondermeer gave auto's

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door De900C-GAS » za 19 mar, 2011 21:34

Was dit merk gered na: viewtopic.php?f=9&t=26959&hilit=" onclick="window.open(this.href);return false; , houdt dit merk alsnog op te bestaan!! Afbeelding

Gebruikersavatar
tanisha
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door tanisha » za 19 mar, 2011 21:46

;-(+ ik vind ze mooi en zal het merk missen ;-(+

nu is er alleen nog morgan zolang als dat nog duurt

Gebruikersavatar
carlsson
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door carlsson » za 19 mar, 2011 21:58

Ja vooral de Uglyfighter, nee aan Bristol hebben niets verloren.
Die eigenzinnige eigenaar had maar een showroom en als hij je niet mocht kon je ook geen Bristol van hem kopen :lol:

Gebruikersavatar
tanisha
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door tanisha » za 19 mar, 2011 22:00

nou is een prima kerel toch zou ik ook doen als ik in zijn schoenen stond!

thomkins
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door thomkins » zo 20 mar, 2011 7:49

buitengewoon jammer, een eigenzinnig maar mooi merk.

Gebruikersavatar
savo
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door savo » zo 20 mar, 2011 10:11

Arbilen schreef:Ja Ruben, binnenkort zijn het alleen nog maar VW's, GM's, Toyota's en BMW's in de basis van elke auto.... Het is verschraling, geen beter woord voor te bedenken :-(

Zeker als je de column uit de Autoweek van deze week weer leest ;-|+

Gebruikersavatar
Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door Barboer » zo 20 mar, 2011 10:13

carlsson schreef:Ja vooral de Uglyfighter, nee aan Bristol hebben niets verloren.
Dit zegt weer meer over jou dan over Bristol.

Ga je er nog een keer aan werken die negatief kritische houding van je om te zetten naar een positief kritische?

Of blijft elk glas half leeg?

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door Reub » zo 20 mar, 2011 10:58

savo schreef:
Arbilen schreef:Ja Ruben, binnenkort zijn het alleen nog maar VW's, GM's, Toyota's en BMW's in de basis van elke auto.... Het is verschraling, geen beter woord voor te bedenken :-(

Zeker als je de column uit de Autoweek van deze week weer leest ;-|+

Die had ik nog niet gelezen, maar ik krijg er wel een idee bij.

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: Weer een eigenzinnig merk minder

Bericht door gj900 » zo 20 mar, 2011 12:22

Ik lees nergens dat ze er definitief mee stoppen, de curator laat het zaakje nog doordraaien. Nog geen slot op de deur dus. Mocht er een investeerder gevonden worden die er nog brood in ziet, is Bristol nog niet verloren. Het is overigens een wonder dat het fabriekje überhaupt nog draait aangezien een tijd geleden de produktielijn gestolen werd (ja, echt waar). Die mallen waren onvervangbaar zei men...

Plaats reactie