Wat vinden we van de S60/V60

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Wat vinden we van de S60/V60

Bericht door Barboer » vr 19 nov, 2010 17:10

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het maar een lelijk ding.

Afbeelding

Echt wel brrrr, die neus.

Afbeelding

Wel weer goed: leer is in de goede kleur te verkrijgen.

Afbeelding
Afbeelding

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Re: Wat vinden we van de S60/V60

Bericht door De900C-GAS » vr 19 nov, 2010 17:14

Lelijk?? :roll:
Zu'm kotsen zo lelijk als ik die 2 gedrochten vind!! ;-(+

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 19 nov, 2010 17:18

Ik vind de estate schuin van achteren nog niet zo verkeerd, maar verder vind ik er maar weinig aan.
De marketingstrategie vind ik origineel, maar ik vind het eigenlijk niet zo rijmen met het merk Volvo.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » vr 19 nov, 2010 17:23

Ik vind het echt zond dat een merk Als Volvo, die in het verleden heel erg mooi, soms aparte, waardoor ik ze juist weer mooi vind, denk maar eens aan de de bekende 'katteruggen', Duets, Amazones, 164, 145, 265, 262, 760, 940 en tot slot S90, lelijke gedrochten zou gaan maken als wat er nu op de markt gebracht wordt, overigens kan ik de XC60 ook niet mooi vinden en ach, die reclames zijn dan misschien 'origineel', maar ik kan ze niet waarderen en/of leuk vinden. :?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 19 nov, 2010 17:27

Dingen veranderen nou eenmaal. Ik ben überhaupt niet zo te spreken over de trend die op het moment in autodesign gaande is, maar over tien jaar kan het wel weer meer naar mijn smaak zijn. Overigens lijkt de huidige trend sommige merken geen windeieren te leggen, denk maar aan Audi.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » vr 19 nov, 2010 17:29

Ach ja, Audi, daar ging een ander topic over en tsja, die moderne Audi's kan ik ook op geen enkele manier mooi vinden, in tegenstelling tot, zoals ik in dat andere topic ook aangaf, de oudere typen van dat merk, zoals de Audi 100 S Coupé. :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » vr 19 nov, 2010 17:42

Oke, knuppel erin enzo. Ik vind 'm wel mooi! Eindelijk een wat dynamischere Volvo. Neusje moet ik nog aan wennen, maar voor de rest helemaal goed. Als je ook het cacoa kleurige leer van de V50 kunt krijgen, is het helemaal top.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 19 nov, 2010 17:44

De Flok schreef:Als je ook het cacoa kleurige leer van de V50 kunt krijgen, is het helemaal top.
Kon je het maar in een SAAB krijgen (af fabriek). ;)

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » vr 19 nov, 2010 17:45

Ja mee eens, zwart beige of grijs is inmiddels ook wel achterhaald. Ik hou van veel mogelijkheden, dus laat ze ook bruin en cognac toevoegen.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 19 nov, 2010 17:48

Ik heb de goede hoop dat Victor dat soort dingen goed aanvoelt en er op dat punt dus nog wat te verwachten valt de komende paar jaar.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » vr 19 nov, 2010 18:21

Eens met de Flokmeister! Vind hem ook gaaf, zowel V als S. In dat bronzige kleurtje, T6 erin, R-design en dat mooie interieur. Geen problemen mee!

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » vr 19 nov, 2010 19:00

oneens met TS. Erg gave bak. En mark my words, het wordt de leasehit van 2011.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.autoblog.com/photos/2011-vol ... gn#3418697" onclick="window.open(this.href);return false;

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 19 nov, 2010 19:03

NJ8 schreef:Mark my words, het wordt de leasehit van 2011.
Dat zal best, maar daarom hoef ik 'm nog niet mooi te vinden. :wink:

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » vr 19 nov, 2010 19:06

Is dit nu een ford volvo of is dit nog echt volvo of iets samen met de Jappen ofzo :oops:

Alexander
Geregistreerd lid

Bericht door Alexander » vr 19 nov, 2010 21:44

Hallo,

De V60 vind ik aan de achterzijde zeker geslaagd. De voorzijde beide de S/V60 kan mij echter niet bekoren. V60 heeft deze zomer bij de selectie van een nieuwe leaseauto zeker in de optielijst gestaan. Uiteindelijk afgevallen vanwege de hoge fiscaleprijs wanneer ik hem een beetje leuk aangekleed wilde hebben. Over 1 jaar wil ik de auto weer in de bijtelling gooien en dan staat er zo weer € 40/45.000,--op de oprit. Ben uiteindelijk na 2 Volvo's V50 overgestapt naar een Citroen C5 Tourer, wat zeker geen vanzelfsprekende keuze is. Net als de Volvo met een 1.6 Turbo met 156pk, alleen nu heb ik halflederen bekleding, 18 inch wielen en een glazen dak voor € 32.500,--. Ervaring na 1 maand en 3000 km: Prima!

Alexander

Plaats reactie