fraude ?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
bertoskamp
Geregistreerd lid

Re: fraude ?

Bericht door bertoskamp » za 13 nov, 2010 12:58

wat denk je zelf.....?

Gebruikersavatar
72sonett3
Geregistreerd lid

Re: fraude ?

Bericht door 72sonett3 » za 13 nov, 2010 13:27

Wat is er frauduleus aan het exporteren en importeren van auto's?

Gebruikersavatar
carlsson
Geregistreerd lid

Re: fraude ?

Bericht door carlsson » za 13 nov, 2010 14:40

Kennelijk zijn ze bij de douane niet in staat een schade op de juiste wijze in te schatten en laten ze zich wat al te gemakkelijk om de tuin leiden. Vaak zie je ook dat nieuwe importkentekens een totaal ander, veel goedkoper type vermelden. Pas stond op het forum een voorbeeld van een dure Aero V6 CABRIO die als ESTATE stond geregistreerd. Dat kan zelfs een totale leek zien, of werken er ernstig visueel gehandicapten bij de douane. Doet me denken aan die reclame van een brillenboer met die motoragent :lol:

Plaats reactie