Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
itsjohan
Geregistreerd lid

Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?

Bericht door itsjohan » vr 12 nov, 2010 0:21

Hej hej,

Wie weet hoe je van een Zweeds bedrijf kunt ontdekken of ze een beetje te vertrouwen zijn / goede reputatie hebben? Ik overweeg om hier http://arlandabilcenter.se een Saab te kopen. Ik heb overigens geen enkele reden om aan te nemen dat het niet een prima bedrijf is, maar ik dacht ik pols 't forum eens voordat ik grote bedragen ga overmaken naar ze ;-) Wellicht is er een forumlid dat in Zweden woont of gewoon een Zweden-kenner die dit weet? Met Google & google translate kom ik niet zoveel verder.

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Re: Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?

Bericht door Reub » za 13 nov, 2010 9:51

Dit bedrijf zit in groot-Stockholm, dus ik zou gewoon een enkeltje Arlanda kopen en hoe dan ook met een auto terugkomen als ik in jouw schoenen stond. Immers, valt het daar tegen, zijn er genoeg andere bedrijven om bij te shoppen 8) Succes!

Gebruikersavatar
Jeroen Breuer
Geregistreerd lid

Re: Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?

Bericht door Jeroen Breuer » za 13 nov, 2010 11:08

Ze hebben daar een mooie 9-5 Combi.

Zal dat hem worden ;)?

Gebruikersavatar
itsjohan
Geregistreerd lid

Re: Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?

Bericht door itsjohan » zo 14 nov, 2010 15:29

@Reub: ja dat lijkt me ook wel wat. Naar wat ik tot nu toe gelezen heb moet je echter wel wat voorbereidingswerk doen als je een auto naar huis wilt rijden; je hebt dan export platen nodig en je moet de auto zien te verzekeren. Dat maakt dus toch dat ik eigenlijk de koop vooraf moet sluiten en het papierwerk moet regelen voordat ik er naar toe vlieg.

@Jeroen: nope, da's ook een mooie overigens, maar ik heb de lichtblauwe 9-3 sport estate op het oog

Gebruikersavatar
Roger
Geregistreerd lid

Re: Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?

Bericht door Roger » zo 14 nov, 2010 16:41

inderdaad mooie wagen, maar stiekum vind ik de wijnrode v.lv. ook erg mooi hoor.

Plaats reactie