Wie weet hoe je van een Zweeds bedrijf kunt ontdekken of ze een beetje te vertrouwen zijn / goede reputatie hebben? Ik overweeg om hier http://arlandabilcenter.se een Saab te kopen. Ik heb overigens geen enkele reden om aan te nemen dat het niet een prima bedrijf is, maar ik dacht ik pols 't forum eens voordat ik grote bedragen ga overmaken naar ze
Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?
-
itsjohan
- Geregistreerd lid
Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?
Hej hej,
Wie weet hoe je van een Zweeds bedrijf kunt ontdekken of ze een beetje te vertrouwen zijn / goede reputatie hebben? Ik overweeg om hier http://arlandabilcenter.se een Saab te kopen. Ik heb overigens geen enkele reden om aan te nemen dat het niet een prima bedrijf is, maar ik dacht ik pols 't forum eens voordat ik grote bedragen ga overmaken naar ze
Wellicht is er een forumlid dat in Zweden woont of gewoon een Zweden-kenner die dit weet? Met Google & google translate kom ik niet zoveel verder.
Wie weet hoe je van een Zweeds bedrijf kunt ontdekken of ze een beetje te vertrouwen zijn / goede reputatie hebben? Ik overweeg om hier http://arlandabilcenter.se een Saab te kopen. Ik heb overigens geen enkele reden om aan te nemen dat het niet een prima bedrijf is, maar ik dacht ik pols 't forum eens voordat ik grote bedragen ga overmaken naar ze
-
Reub
- Geregistreerd lid
Re: Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?
Dit bedrijf zit in groot-Stockholm, dus ik zou gewoon een enkeltje Arlanda kopen en hoe dan ook met een auto terugkomen als ik in jouw schoenen stond. Immers, valt het daar tegen, zijn er genoeg andere bedrijven om bij te shoppen
Succes!
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Re: Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?
Ze hebben daar een mooie 9-5 Combi.
Zal dat hem worden
?
Zal dat hem worden
-
itsjohan
- Geregistreerd lid
Re: Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?
@Reub: ja dat lijkt me ook wel wat. Naar wat ik tot nu toe gelezen heb moet je echter wel wat voorbereidingswerk doen als je een auto naar huis wilt rijden; je hebt dan export platen nodig en je moet de auto zien te verzekeren. Dat maakt dus toch dat ik eigenlijk de koop vooraf moet sluiten en het papierwerk moet regelen voordat ik er naar toe vlieg.
@Jeroen: nope, da's ook een mooie overigens, maar ik heb de lichtblauwe 9-3 sport estate op het oog
@Jeroen: nope, da's ook een mooie overigens, maar ik heb de lichtblauwe 9-3 sport estate op het oog
-
Roger
- Geregistreerd lid
Re: Saab kopen in Zweden - betrouwbaar bedrijf?
inderdaad mooie wagen, maar stiekum vind ik de wijnrode v.lv. ook erg mooi hoor.