geely
-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: geely
Jamaarwellekkergoedkoop! Dus als ze hier op de markt gaan komen zullen ze toch als zoete broodjes gaan
Tenzij de ANWB weer hard gaat gillen, en dat zullen ze wel doen neem ik aan.
De veiligheid van een kartonnen schoenendoos. Echt niet te geloven dat zulke rommel nog steeds wordt gemaakt.
Tenzij de ANWB weer hard gaat gillen, en dat zullen ze wel doen neem ik aan.
De veiligheid van een kartonnen schoenendoos. Echt niet te geloven dat zulke rommel nog steeds wordt gemaakt.
-
escort77
- Donateur (2x)

Re: geely
ik ben benieuwd hoe een Saab van pakweg 10 jaar terug zou houden in een test van anno 2010.
Waar ik op doel: lopen ze "gewoon" 10 jaar achter qua botsveiligheid, of is er sprake van een structureel probleem? Ik ben geneigd te zeggen dat het gewoon een kwestie van tijd is voor er goede en veilige auto's uit China komen, vergelijkbaar met Koreanen en Japanners...
Waar ik op doel: lopen ze "gewoon" 10 jaar achter qua botsveiligheid, of is er sprake van een structureel probleem? Ik ben geneigd te zeggen dat het gewoon een kwestie van tijd is voor er goede en veilige auto's uit China komen, vergelijkbaar met Koreanen en Japanners...
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: geely
Zie hier het antwoord.escort77 schreef:ik ben benieuwd hoe een Saab van pakweg 10 jaar terug zou houden in een test van anno 2010.
Zoek eens voor de gein op SAAB of Volvo (en dan op BMW of Citroën).
-
Reub
- Geregistreerd lid
Re: geely
Op dit moment loopt in Zweden een wervingsactie om vanuit Volvo 50 man technici naar China te krijgen.willeme 1 schreef:nog weinig van volvo geleerd
vraagt je ook af of volvo zijn veiligheid behoud in de toekomst, wie met pek omgaat ....
Wellicht voor het bouwen van veiliger auto's.
Of om ze om te scholen tot loempiabakkers, wie weet
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: geely
Nou dat valt wel mee, eens semi-frontaal met een 900NG ergens opgeknald, was aardig gekreukeld maar ik kon gewoon uitstappen met een schram op de vinger.
Dat was dus twee Saab-modelen terug in de historie en zo'n 12 jaar geleden. Later reed die auto ook gewoon weer rond na een uitgebreid schadeherstel
Volgens mij zit een 900 I nog beter in elkaar dan 900 II. Dus die Chinezen lopen gewoon ontzettend achter en gebruiken inferieure staal soorten. Net als vroeger bij de blikken speelgoedauto's uit China
Mag niets kosten, dus het is niets.
Dat was dus twee Saab-modelen terug in de historie en zo'n 12 jaar geleden. Later reed die auto ook gewoon weer rond na een uitgebreid schadeherstel
Volgens mij zit een 900 I nog beter in elkaar dan 900 II. Dus die Chinezen lopen gewoon ontzettend achter en gebruiken inferieure staal soorten. Net als vroeger bij de blikken speelgoedauto's uit China
-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: geely
De ouwe 9-3 van '98 tot '03 doet 4 sterren, volgens mij de 9000 destijds ook. Evenveel als veel moderne auto's van vandaag, en Audi A3/A4 bijvoorbeeld. Al het zweedse spul en Renault grossieren tegenwoordig in vijsterrenveiligheid volgen Euro Ncap. Folksam voegt daar nog een aantal thema's aan toe, en ook dan zijn de Zweden praktisch weer onverslaanbaar.escort77 schreef:ik ben benieuwd hoe een Saab van pakweg 10 jaar terug zou houden in een test van anno 2010.
-
Cornell
- Geregistreerd lid
Re: geely
Zie hier Saab 900 1997
http://www.euroncap.com/tests/saab_900_1997/2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier Saab 9-3 2000
http://www.euroncap.com/tests/saab_9_3_2000/78.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.euroncap.com/tests/saab_900_1997/2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier Saab 9-3 2000
http://www.euroncap.com/tests/saab_9_3_2000/78.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Cornell
- Geregistreerd lid
Re: geely
Het kan nog gekker!
http://www.youtube.com/watch?v=CgjtSilW8yM" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=CgjtSilW8yM" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Re: geely
Dit is ook niet goed voor je gezondheid
!!
http://www.autointernationaal.nl/artike ... =16891&n=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Lees vooral goed waarop hij gebaseerd is
!
http://www.autointernationaal.nl/artike ... =16891&n=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Lees vooral goed waarop hij gebaseerd is
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
Re: geely
wel de slechtste Saab van de laatste jaren die 900NG, 1,5 ster is wel ernstig voor een Saab....Cornell schreef:Zie hier Saab 900 1997![]()
http://www.euroncap.com/tests/saab_900_1997/2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
