Linkervoorschermpje Seat Ibiza '98

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Evers
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Linkervoorschermpje Seat Ibiza '98

Bericht door Evers » di 28 sep, 2010 21:51

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een groen linker voorschermpje voor een Seat Ibiza uit 1998. Onderaan het bericht een foto voor de kleurindicatie. In de mijne zit al meer dan een half jaar en grote deuk met lakschade, en begin het nu echt beu te worden. Het al meerdere sloopbedrijven afgestruind hier in de omgeving, nergens kan ik een scherm vinden in de juiste kleur. Op 't Seat forum reageert tot nu toe niemand, dus vandaar dat ik het hier ook maar eens vraag.

Indien ook hier niemand een groen schermpje voor mij heeft, ben ik eventueel ook wel op zoek naar een spuiter die een nieuw scherm wil spuiten voor de montage. Ik kan namelijk ook wel een nieuw scherm kopen voor een leuk prijsje, alleen de spuiterijen die ik tot nu toe heb benaderd zijn toch flink aan de prijs naar mijn mening. Ze vragen allemaal zo rond de 150 euro voor het spuiten van het scherm, en ik heb het idee dat dat toch goedkoper moet kunnen.

Afbeelding

keesvanputten
Geregistreerd lid

Re: Linkervoorschermpje Seat Ibiza '98

Bericht door keesvanputten » wo 29 sep, 2010 9:31

Heb je al eens gezocht via bijvoorbeeld http://www.onderdelenlijn.nl/? Zou hiervoor wel eerst even de kleurcode achterhalen, dat is wel zo makkelijk.
Spuiten is prijzig, ben bang dat je geen vakman vindt die je scherm voor veel minder dan 150 euro spuit.

Evers
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Evers » wo 29 sep, 2010 16:56

Via onderdelenlijn heb ik al gezocht, tot nu toe alleen nog een reactie terug gehad van iemand die een nieuw, nog te spuiten scherm kan leveren.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 29 sep, 2010 17:41

http://www.artaparts.nl/seatonderdelen" onclick="window.open(this.href);return false; -> Seat Ibiza/Cordoba 1996-1999 -> Ik wil zien alle onderdelen voor dit model > -> Pagina 3

Afbeelding

5826655 spatbord, links, “A1-kwaliteit” €44,00

Edit: oh het moet ook nog in kleur en voor minder dan €150, succes.

Plaats reactie