V220<H2700 schreef:
Het was een gezellige trip! maar wat een mega-hufters daar bij dat bergingsbedrijf KFZ-Bongard!!!!
Nog nooit zulke Duitse horken meegemaakt! Laten we er maar van uit gaan dat ze afgezeken waren dat je zelf de auto kwam halen
Lag niet aan dat zelf ophalen, die zijn daar gewoon zo.
Die hebben mijn auto ook vervoerd toen ik daar in de buurt gestrand was (2008, en nee ,niet op de nordschleife), met lekkage in het koelsysteem. Volgens de "monteur" van hun werkplaats was het de koppakking en dus een dure reparatie, duurder dan waarde van de auto. Terwijl het water wat je boven in het reservoir vulde, er ergens aan de onderzijde gewoon uitliep. Ik stond op een gegeven moment zelfs op het punt om de wagen ergens in een hoek te zetten en alle sleutels mee te nemen, zodat er niemand aan kon om trucks uit te halen en zelf het transport met de ANWB te regelen.
De eigenaar, die op enig moment toevallig verscheen, was overigens wel attent en had in de gaten dat ik de wagen naar huis wilde hebben. Hij heeft hem toen naar zijn ander bedrijf laten brengen om daar in de werkplaats een "controle" laten doen en zo de tijd wat gerekt zodat reparatie binnen de vakantietermijn niet meer mogelijk was. De wagen is een week of zo later op transport naar Nederland gezet (via ANWB).Thuis in Landgraaf, was het voor 60,- opgelost. Je zal maar eens niets van auto's weten en zo'n flapdrol in de garage daar geloven.......