Autopech, oprijwagen?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
a85
Geregistreerd lid

Autopech, oprijwagen?

Bericht door a85 » ma 13 sep, 2010 13:50

Mijn auto staat in duitsland met autopech, de ANWB vertikt het om te helpen omdat ik geen europa service heb :(

Weet iemand waar ik een oprijwagen kan huren voor een dagje om de auto weer naar Nederland te krijgen? Wat met rijbewijs B kan en 1400KG mag hebben. Ik heb geen auto met trekhaak, dus ik denk dat dit het makkelijkste is.
Ben bang dat de auto niet op eigenkracht erop kan, dus een lier is ook handig.

Weet iemand iets? ik heb tot nu toe een bedrijf gevonden in friesland, maar daar is de oprijwagen pas va 23 september beschikbaar. Liefst wil ik het morgen al geregeld hebben.

nacra 93
Donateur
Donateur

Re: Autopech, oprijwagen?

Bericht door nacra 93 » ma 13 sep, 2010 13:54

je zou deze forummer eens kunnen vragen memberlist.php?mode=viewprofile&u=8245" onclick="window.open(this.href);return false;

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 13 sep, 2010 13:57

Idd, grote kans dat deze forummer kan helpen :wink:. Gaat het om de Viggen?

a85
Geregistreerd lid

Bericht door a85 » ma 13 sep, 2010 14:00

jammer genoeg gaat het idd om de viggen :/
Ik zal een pm sturen.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 13 sep, 2010 14:03

Ik heb mijn vader gebeld. Morgen zal geen probleem opleveren. Waar staat de Viggen, en wat is er aan de hand (hopelijk geen BS)...?

V220<H2700
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door V220<H2700 » ma 13 sep, 2010 14:07

Dit is morgen wel mogelijk, evt. vandaag als het niet al te ver is.

Stuur de gegevens maar per PB als je dit iets lijkt.

a85
Geregistreerd lid

Bericht door a85 » ma 13 sep, 2010 14:08

Wat gaat dit snel, ik heb nog geen pm kunnen schrijven.

De auto staat in Adenau, en waarschijnlijk is er iets flink mis met de motor. Ik denk geen bs omdat de auto daar een paar manden geleden op gecheckt is.

/edit

Ik ben er uit, iedereen bedankt!

a85
Geregistreerd lid

Bericht door a85 » di 14 sep, 2010 21:55

Een bedankje richting V220<H2700, het ging echt super!

Nogmaals bedankt!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » di 14 sep, 2010 22:03

stiekem naar de nordschleife geweest.

a85
Geregistreerd lid

Bericht door a85 » di 14 sep, 2010 22:29

misschien.. :P

de sleepdienst kost daar nu 250 euro :(

V220<H2700
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door V220<H2700 » wo 15 sep, 2010 11:57

Hierbij een paar foto's...

Afbeelding

Afbeelding

Het was een gezellige trip! maar wat een mega-hufters daar bij dat bergingsbedrijf KFZ-Bongard!!!!
Nog nooit zulke Duitse horken meegemaakt! Laten we er maar van uit gaan dat ze afgezeken waren dat je zelf de auto kwam halen!

Er gaat daar zo te zien wel eens wat meer fout....

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort met een leuke korting te koop als ex demo wagen?

a85
Geregistreerd lid

Bericht door a85 » wo 15 sep, 2010 18:58

De porsche was een Zweedse GT2, 270k euro in nederland :o

De garage heeft net gebeld, nu weet ik het zeker, ik heb een nieuwe motor nodig.
Ik zit nog de mogelijkheden te bekijken, misschien zal ik de auto als onderdelen verkopen, maar dat is jammer... Of een t5 blok erin bouwen.

Roger
Geregistreerd lid

Bericht door Roger » vr 17 sep, 2010 11:51

V220<H2700 schreef: Het was een gezellige trip! maar wat een mega-hufters daar bij dat bergingsbedrijf KFZ-Bongard!!!!
Nog nooit zulke Duitse horken meegemaakt! Laten we er maar van uit gaan dat ze afgezeken waren dat je zelf de auto kwam halen
Lag niet aan dat zelf ophalen, die zijn daar gewoon zo.
Die hebben mijn auto ook vervoerd toen ik daar in de buurt gestrand was (2008, en nee ,niet op de nordschleife), met lekkage in het koelsysteem. Volgens de "monteur" van hun werkplaats was het de koppakking en dus een dure reparatie, duurder dan waarde van de auto. Terwijl het water wat je boven in het reservoir vulde, er ergens aan de onderzijde gewoon uitliep. Ik stond op een gegeven moment zelfs op het punt om de wagen ergens in een hoek te zetten en alle sleutels mee te nemen, zodat er niemand aan kon om trucks uit te halen en zelf het transport met de ANWB te regelen.
De eigenaar, die op enig moment toevallig verscheen, was overigens wel attent en had in de gaten dat ik de wagen naar huis wilde hebben. Hij heeft hem toen naar zijn ander bedrijf laten brengen om daar in de werkplaats een "controle" laten doen en zo de tijd wat gerekt zodat reparatie binnen de vakantietermijn niet meer mogelijk was. De wagen is een week of zo later op transport naar Nederland gezet (via ANWB).Thuis in Landgraaf, was het voor 60,- opgelost. Je zal maar eens niets van auto's weten en zo'n flapdrol in de garage daar geloven.......

Plaats reactie