en wat denkt de saabist over het volgende?
-
Juice
- Geregistreerd lid
en wat denkt de saabist over het volgende?
Ik overweeg de zafira van het vrouwtje in te ruilen voor iets stevigers. Het moet net als de zafira 7 zitplaatsen hebben. Wat is er zoal op de markt buiten de Volvo XC90?
Ik denk aan de disco maar die vind ik erg duur voor wat het is (en hoe betrouwbaar het is).
Zijn suggesties te rapen?
ps: als iemand iets heeft om te ruilen met dan is mijn 9-5 dan is die beschikbaar (die ging er toch al uit voor de bmw).
Ik denk aan de disco maar die vind ik erg duur voor wat het is (en hoe betrouwbaar het is).
Zijn suggesties te rapen?
ps: als iemand iets heeft om te ruilen met dan is mijn 9-5 dan is die beschikbaar (die ging er toch al uit voor de bmw).
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: en wat denkt de saabist over het volgende?
R-klasse? Hoef je niet in zo'n SUV te gaan rijden...
-
ivo 71
- In memoriam †
9-7? Kosten in Belgie niet zoveel.
Ivo
Ivo
-
Garrett
- Lid van verdienste
Moet je voor de gein de wegenbelasting eens opvragen.
Daar kan je jaarlijks een goede 9-3 voor kopen

Daar kan je jaarlijks een goede 9-3 voor kopen
-
gj900
- Donateur (9x)

Wat wil het vrouwtje zelf? 
-
Hans9-5
- Geregistreerd lid
Disco 3 is heel betrouwbaar hoor, en de prijzen zijn echt aan de goede kant van de 20.000 aan het komen
Eenmaal een Landrover, blijf je er altijd naar hunkeren. Na de Saab zie ik me toch teruggaan naar LR
Heb laatst nog rondgereden in een Disco3:
2006 of 7, <130.000km 2.7D, full laether, verwarmde/geventileerde stoelen met memory, xenon met bochtverl, Harman C sounds, Pas v/a,luchtvering rondom, navi, etc etc. Is ondertussen verkocht voor 19d
Wel kopen bij een dealer, niet prive ivm de garantie, dat is iets dat ik tot mijn eigen scha en schande heb geleerd. En zeker geen P38 kopen,
Eenmaal een Landrover, blijf je er altijd naar hunkeren. Na de Saab zie ik me toch teruggaan naar LR
Heb laatst nog rondgereden in een Disco3:
2006 of 7, <130.000km 2.7D, full laether, verwarmde/geventileerde stoelen met memory, xenon met bochtverl, Harman C sounds, Pas v/a,luchtvering rondom, navi, etc etc. Is ondertussen verkocht voor 19d
Wel kopen bij een dealer, niet prive ivm de garantie, dat is iets dat ik tot mijn eigen scha en schande heb geleerd. En zeker geen P38 kopen,
-
Juice
- Geregistreerd lid
9-7 heeft toch geen 7 plaatsen?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Pontiac Trans Sport!
Heerlijke 7-zitter, airco als voor een koelhuis, luchtvering en een heerlijk zescilinder geluid.
Nog niet overtuigd, kijk dan hier --> Pontiac Trans Sport
Heerlijke 7-zitter, airco als voor een koelhuis, luchtvering en een heerlijk zescilinder geluid.
Nog niet overtuigd, kijk dan hier --> Pontiac Trans Sport
-
Juice
- Geregistreerd lid
Onbetaalbaar in La Belgique.
Naast de XC-90, de disco 3 (heeft de range rover ook 7 zitplaatsen) en de R-klasse nog alternatieven.
Vrouwtje mag de kleur kiezen...
Naast de XC-90, de disco 3 (heeft de range rover ook 7 zitplaatsen) en de R-klasse nog alternatieven.
Vrouwtje mag de kleur kiezen...
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid

Touran
valt trouwens wel buiten de klasse die je aangeeft
-
Victor Muller
- Geregistreerd lid
Hi Juice. Ja, da's nog wa he? Naast eerder genoemde 7-zits-bakken zijn er nog de Ford S-Max (ziet er nog een beetje fatsoenlijk uit in vergelijking
met sommige alternatieven, lekker onderstel en goede motoren):

en dan nog de Chrysler Voyager (lekker handig en goede prijzen):

Dus.
met sommige alternatieven, lekker onderstel en goede motoren):

en dan nog de Chrysler Voyager (lekker handig en goede prijzen):

Dus.
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
Mercedes ML-klasse kan ook 7persoons
-
Juice
- Geregistreerd lid
bedankt voor de reacties. ik denk dat ik als eerste een keer een disco ga besnuffelen. De S-max kan me ook wel bekoren.
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
wat voor een BMW komt er voor de 9-5 in de plaats?