aangezien ik weinig plezier beleef aan mijn huidige auto ga ik de volvo er eind dit jaar uitschoppen en ben van plan een bmw 5 serie te kopen diesel/benz (vanaf bj 2006)
nu heb ik gehoord dat deze auto ook nog wat veelvoorkomende probleempjes (electrische?)kent,ik kan daar alleen niet veel over vinden op het net.
heeft mischien iemand een idee of een link voor me?
minpunten bmw 5-serie
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: minpunten bmw 5-serie
Je zou eens op http://www.motor-talk.de" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen kijken, daar is voor veel merken een aparte rubriek en dan weer met verschillende types en soms motorvarianten. Wel allemaal in het Duits uiteraard.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Re: minpunten bmw 5-serie
Heb net een maand lang een 525d aut sedan uit 2007 gereden. Erg fijne auto. Het interieur is goed afgewerkt, alleen heeft het knopje van het vak tussen de stoelen een 9-3 sportsedan kwaaltje. Daar kan de coating namelijk van afgebladderd zijn. Verder geen idee wat veel voorkomende kwaaltjes zijn, maar daar kom je via voorgaande link wel achter. Neem er wel eentje met leer, zonder ziet er echt niet uit. Veel succes en plezier met de zoektocht.