Wel een schitterende auto, die A5. Ik ben alleen bang dat hij in de toekomst een beetje de Calibra achterna gaat. Je ziet ze nu ook al rijden met veel te grote aftermarket wielen en petjes achter het stuur
Officieel: 450 pk voor Audi RS5
-
V6Aero
- Donateur (4x)

-
carlsson
- Geregistreerd lid
Nou mijn overbuurman heeft ook een A5 coupé, als die een petje op heeft, dan is dat waarschijnlijk om zijn kale plekken op het hoofd te verbergen
Uiteraard trekken alle Duitsers wat fout volk aan, ook zwart geld moet zinvol worden geïnvesteerd, als je niet van echte paarden houdt, dan maar wat extra paarden onder de kap.
Uiteraard trekken alle Duitsers wat fout volk aan, ook zwart geld moet zinvol worden geïnvesteerd, als je niet van echte paarden houdt, dan maar wat extra paarden onder de kap.
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Je zult mij ook niet horen zeggen dat er alléén maar fout volk in de Audi A5 rijdt, maar het is me wel opgevallen dat er bovengemiddeld veel asociaal volk in rondrijdt. En dan niet alleen petjes, maar ook gefrustreerde lease-yuppies zonder een greintje innerlijke beschaving. Dit zie ik overigens bij meer Audi modellen en ik vind het ontzettend jammer, want het is een mooi merk en ze bouwen prima auto's.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
Volgens mij ben ik alleen, maar ik vind 450PK eigenlijk helemaal niet zo gek veel.
En 430 NM koppel is ook niet om over naar huis te schrijven als je een auto van 1.750kg hebt.
Natuurlijk erg knap als hij atmosferisch is, maar waarom perse atmosferisch dan?
De lol van die snelle Duitsers vond ik juist die acceleratie op hoge snelheid, in de S65 werd je bij 140 nog steeds als een idioot in je stoel gepind.
Maar goed, dat zal wel door de RS6 komen, nu heb ik hoge verwachtingen van Audi.
En 430 NM koppel is ook niet om over naar huis te schrijven als je een auto van 1.750kg hebt.
Natuurlijk erg knap als hij atmosferisch is, maar waarom perse atmosferisch dan?
De lol van die snelle Duitsers vond ik juist die acceleratie op hoge snelheid, in de S65 werd je bij 140 nog steeds als een idioot in je stoel gepind.
Maar goed, dat zal wel door de RS6 komen, nu heb ik hoge verwachtingen van Audi.
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Het is ook maar net wat je zoekt natuurlijk.
Vergelijk bijvoorbeeld eens het koppel van de BMW M5 met dat van de 535d. De M5 is bij 'normale' toerentallen gewoon wat traag, terwijl de 535d er altijd als een raket vandoor schiet. En als je echt wilt sporten met je auto, dan zul je toch echt meer lol aan een M5 beleven dan aan een 535d, hoe snel laatstgenoemde ook mag zijn.
Vergelijk bijvoorbeeld eens het koppel van de BMW M5 met dat van de 535d. De M5 is bij 'normale' toerentallen gewoon wat traag, terwijl de 535d er altijd als een raket vandoor schiet. En als je echt wilt sporten met je auto, dan zul je toch echt meer lol aan een M5 beleven dan aan een 535d, hoe snel laatstgenoemde ook mag zijn.
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
V6Aero
- Donateur (4x)

-
katja
- Geregistreerd lid
je kunt dan wel ook nog een tas meenemen, in die R8 past alleen een envelop als bagageTool schreef:Ach het is 30 pk meer dan de R8 4.2 V8.. Dus het zal wel aardig vertrekkenRobert Jansen schreef:Volgens mij ben ik alleen, maar ik vind 450PK eigenlijk helemaal niet zo gek veel.![]()
maar het rijdt er niet minder om, die R8
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
katja
- Geregistreerd lid
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
katja