spacer vraagje
-
rutgerreinier
- Donateur

spacer vraagje
ik heb velgen met et36 nu onder mijn seicento abarth en stalen velgen met ET33 als ik daar een spacer van 5mm tussen zet is het dan ET38?
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
rutgerreinier
- Donateur

ik heb namelijk het volgende probleem
ik rij een seicento abarth uit 2001 en daar moeten als het mogelijk is stalen velgen van een standaard seicento onder met winterbanden.
het is beide volgens mij 4x98 en naaf 58.1 meende ik.
nu heeft fiat wielbouten en abarth heeft wielmoeren. Geen probleem, want er kunnen open moeren op want de dichte draaien niet ver genoeg om de velg vast te zetten. De ET36 velg is dikker dan de stalen velg.
het reservewiel is een stalen velg met een stalenplaat erin gelast.
ik rij een seicento abarth uit 2001 en daar moeten als het mogelijk is stalen velgen van een standaard seicento onder met winterbanden.
het is beide volgens mij 4x98 en naaf 58.1 meende ik.
nu heeft fiat wielbouten en abarth heeft wielmoeren. Geen probleem, want er kunnen open moeren op want de dichte draaien niet ver genoeg om de velg vast te zetten. De ET36 velg is dikker dan de stalen velg.
het reservewiel is een stalen velg met een stalenplaat erin gelast.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
