Fans noemen 'm liefkozend Schumi, ik heb wat moeite met z'n trucjes en tronie dus zo zou ik 'm niet noemen. Wel heb ik een enorm respect voor z'n enorme drive en bewezen vaardigheden. Zelf uit kansloze posities wist hij nog tot succes te komen.
Anyway, er ist zurück, fährt in 2010 nicht mit Ferrari sondern mit Mercedes.
Voor mij is ie knettergek want hij kan nooit meer winnen dan ie al gedaan heeft, slechts verliezen.
Dat ie z'n scherpte nog heeft geloof ik best maar inmiddels is ie 40 en heeft ie nog wat in te brengen bij die jongere lichting, we gaan het meemaken.
Wat beweegt 'm nu eigenlijk? Waarschijnlijk de need for speed and fame, best te begrijpen eigenlijk.
Daarnaast kan ie terug naar het team waar het voor hem startte met z'n favoriete engineer Ross Braun. Daarmee gooit ie wel z'n levenslange baan bij het merk van het steigerende paard weg.
Geld kan iig onmogelijk z'n drive zijn, maar geloof maar dat z'n beslissing weloverwogen is.
Op de Duitse tv is het nieuws ermee gevuld en "die Dicke ohne Schnurrbart", tw Norbert Haug is maar o zo blij met het kerstcadeautje aan het publiek dat Schumacher die Silberpfeile volgend jaar gaat besturen. Hij mag niet alleen bouwen aan de auto, er ist es verpflichtet sagt Haug.
Ik ben benieuwd, z'n populariteit in Duitsland was zelfs in 2006 al een paar jaar tanende en met 3 jaar eruit mis je veel wedstrijdritme en zelfs in eigen land moet hij opboxen tegen oa Hiedfeld en Vettel. Vorig jaar bleek dat de kaarten heel anders geschud waren met Braun GP, Red Bull en Force India als verrassingen terwijl de grote gevestigde merken worstelden. Kan Braun met z'n nieuw gebakken Mercedes team net zo goed of beter? De trucjes waarmee Schumacher Hill van het kampioenschap beroofde, bij Braun GP vonden ze vorig jaar ook weer wat mazen in het regelement van de diffuser. Schumacher zal vast beter bestand zijn tegen druk dan Jantje Beton vorig jaar en zal het best naar z'n zin krijgen. Toch is het zeker geen type als de onvolprezen Rossi in de MotoGP.
Schumacher bleek zelfs kwaliteiten te hebben op 2 wielen, Rossi wellicht op 4 ook tzt al was ie al eens minder fortuinlijk in een snelle rallyauto.
Eigenlijk kan ik nu al niet wachten tot de seizoensstart....
Cornell
"Schoenmaker" terug in de F1
-
schaafie!!!
- Geregistreerd lid
Schumacher is een l*l met vingers die het bij mij in '94 al verkloot heeft tijdens het trieste weekend in mei op Imola.
Zoveel doden en gewonden en dan met een grijns van het ene tot het andere oor staan lachen en juichen met de beker hoog in de lucht.
Ondanks z'n kwaliteiten heb ik hem dat nooit kunnen vergeven. Er zijn grenzen...
En ouwe "schoenen" gooi ik gewoon weg...
Zoveel doden en gewonden en dan met een grijns van het ene tot het andere oor staan lachen en juichen met de beker hoog in de lucht.
Ondanks z'n kwaliteiten heb ik hem dat nooit kunnen vergeven. Er zijn grenzen...
En ouwe "schoenen" gooi ik gewoon weg...
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Ook hij kan hard crashen. Hij is financieel gewoon binnen, dat ie dat grote risico nog neemt na enige flinke waarschuwingen die ie al gehad heeft.
Eigenlijk heb ik die ceremonie nooit meegekregen, na de dood van Roland Ratzenberger en de crash van Senna met zeer slechte berichten erna heb ik die niet meer bekeken.
Het verbaasde me overigens dat eea gewoon op You tube staat en je hebt meer dan gelijk, zoiets kan je niet maken tijdens de huldiging en dan dat schijnheilige tronie en gebrabbel op de persconferentie...
Zoiets doet de gefixte overwinningen ten koste van teammaat RubensBarricello en de kegelacties met titelkandidaat Damon Hill verbleken.
Al die Duitsers die tijdens de natte zaterdagtijdtraining bij Pouhon op Spa tegen het talud zaten en na een grote stofwolk in de grindbak riep er 1, da geht Joos wieder. Huilend liepen diverse dikke Duitsers omhoog omdat het Schumacher bleek te zijn, de andere dag vertrok ie van de 15e plaats en finishte vooraan. Rijden op 3 wielen op Spa door touché met Coulthard in de zware regen, het grootste deel van een race in de 5e versnelling in ik meen Barcelona en toch nog op het podium. Zware crash met gebroken been, misschien is z'n nu echt op.
Laat 'm het maar eens 3 jaar waarmaken vanaf z'n 41ste, hij kan ook hard op z'n bek gaan en daarna via de zijdeur af.
Badoer was wel van een heel ander kaliber maar kon net als Fisicella het van Massa vrijgekomen stoeltje afgelopen seizoen niet succesvol invullen hetgeen wel ten koste gaat van hun verworven status en verdere carriëre...
Straks voor de buis plaatsnemen en daar maar op wachten dan?
Cornell
Eigenlijk heb ik die ceremonie nooit meegekregen, na de dood van Roland Ratzenberger en de crash van Senna met zeer slechte berichten erna heb ik die niet meer bekeken.
Het verbaasde me overigens dat eea gewoon op You tube staat en je hebt meer dan gelijk, zoiets kan je niet maken tijdens de huldiging en dan dat schijnheilige tronie en gebrabbel op de persconferentie...
Zoiets doet de gefixte overwinningen ten koste van teammaat RubensBarricello en de kegelacties met titelkandidaat Damon Hill verbleken.
Al die Duitsers die tijdens de natte zaterdagtijdtraining bij Pouhon op Spa tegen het talud zaten en na een grote stofwolk in de grindbak riep er 1, da geht Joos wieder. Huilend liepen diverse dikke Duitsers omhoog omdat het Schumacher bleek te zijn, de andere dag vertrok ie van de 15e plaats en finishte vooraan. Rijden op 3 wielen op Spa door touché met Coulthard in de zware regen, het grootste deel van een race in de 5e versnelling in ik meen Barcelona en toch nog op het podium. Zware crash met gebroken been, misschien is z'n nu echt op.
Laat 'm het maar eens 3 jaar waarmaken vanaf z'n 41ste, hij kan ook hard op z'n bek gaan en daarna via de zijdeur af.
Badoer was wel van een heel ander kaliber maar kon net als Fisicella het van Massa vrijgekomen stoeltje afgelopen seizoen niet succesvol invullen hetgeen wel ten koste gaat van hun verworven status en verdere carriëre...
Straks voor de buis plaatsnemen en daar maar op wachten dan?
Cornell
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
Sorry Erik, ik ben ook geen Schumacher fan, maar dit verhaal is gewoon echt niet waar.schaafie!!! schreef:Schumacher is een l*l met vingers die het bij mij in '94 al verkloot heeft tijdens het trieste weekend in mei op Imola.
Die prijs uitreiking bij Imola ging erg stil en erg snel en zeker zonder gelach.
Youtube filmpjes (montages) willen wat anders doen geloven, maar Schumi was echt niet happy die dag hoor...
Edit: De echte.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/t2mqzX0-4ck&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/t2mqzX0-4ck&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
-
schaafie!!!
- Geregistreerd lid
Live gezien Robert en is een dag die in mijn geheugen gegrift staat.
Die grijns was er echt en de beker ging omhoog!
Ik zeg ook niet dat hij stond te springen...
Hij heeft na die tijd toch moeten praten als brugman omdat hij aangesproken werd op z'n gedrag en houding? Dit zou ook niet nodig geweest zijn als hij het wat ingetogen had gehouden.
En niet alleen de beide coureurs zijn overleden, ook een monteur diverse mensen uit het publiek. Dit weekend heeft net zoveel impact op mij gemaakt als 11 september.
Maar goed...het ging over zn comeback.
Had van mij niet gehoeven. Gaat z'n teamgenoot ook weer 2e viool spelen? Ben idd wel benieuwd wat voor streken er weer gaan komen
Die grijns was er echt en de beker ging omhoog!
Ik zeg ook niet dat hij stond te springen...
Hij heeft na die tijd toch moeten praten als brugman omdat hij aangesproken werd op z'n gedrag en houding? Dit zou ook niet nodig geweest zijn als hij het wat ingetogen had gehouden.
En niet alleen de beide coureurs zijn overleden, ook een monteur diverse mensen uit het publiek. Dit weekend heeft net zoveel impact op mij gemaakt als 11 september.
Maar goed...het ging over zn comeback.
Had van mij niet gehoeven. Gaat z'n teamgenoot ook weer 2e viool spelen? Ben idd wel benieuwd wat voor streken er weer gaan komen
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Damon een duffe huilebalk die 'm niet aankon
? Damon Hill wilde 'm met z'n talent op een zo eerlijk mogelijk manier kampioen worden.
Was ie daarmee een watje? Nee, Schumacher ging op de breekijzer manier een aantal keer goed over de schreef.
Als je zegt dat het zonder hem een duffe boel werd:
waar zat je vorig jaar, onder een kaai verstopt?
Eikelsteen regeert toch de F1 met harde hand, hij zegt wat er wel en niet gebeurt, zelfs een persoonlijkheid als max Mossley kan daar niets aan doen. Wat dat bertreft is de ban van Flavio misschien wel rampzaliger voor de F1 dan de retour van Schumacher.
We moeten weer mensen als Senna, Prost, Lauda en Villeneuve in de F1 hebben maar de tijd is er naar dat dit vast nooit meer gaat gebeuren. Zelfs Button en Vettel worden al keurige jongens en da's jammer.
Op smerige kuren als die van Schumacher zit ik echter niet te wachten al kan ie de boel misschien wat "spicen".
Cornell
Was ie daarmee een watje? Nee, Schumacher ging op de breekijzer manier een aantal keer goed over de schreef.
Als je zegt dat het zonder hem een duffe boel werd:
waar zat je vorig jaar, onder een kaai verstopt?
Eikelsteen regeert toch de F1 met harde hand, hij zegt wat er wel en niet gebeurt, zelfs een persoonlijkheid als max Mossley kan daar niets aan doen. Wat dat bertreft is de ban van Flavio misschien wel rampzaliger voor de F1 dan de retour van Schumacher.
We moeten weer mensen als Senna, Prost, Lauda en Villeneuve in de F1 hebben maar de tijd is er naar dat dit vast nooit meer gaat gebeuren. Zelfs Button en Vettel worden al keurige jongens en da's jammer.
Op smerige kuren als die van Schumacher zit ik echter niet te wachten al kan ie de boel misschien wat "spicen".
Cornell