-Lamborghini Forum: Windgeruis bij 330 km/h, ik weet het niet meer...
-Audi A8 Forum: Waar kan ik mijn Rolex laten repareren?
-Fiat Forum: Hallo? Ben ik hier de enige?
-Mercedes C-klasse Forum: Mijn Mercedes is zondag bij het brood halen nat geworden - wat moet ik nu doen?
-Mazda MX-5 Forum: Zo'n boerenpummel is met een Volkswagen Touareg over mijn auto heengereden.
-Volkswagen Touareg Forum: Er zit een Mazda MX-5 klem onder mijn chassis. Hoe krijg ik 'm los?
-Renault Forum: Maandkaart te koop - auto is sneller dan verwacht teruggekomen uit de garage
-Bentley Forum: Ik heb vandaag de asbak gebruikt. Hoe kan ik 'm vervangen?
-Porsche Cayenne Forum: Benzineverbruik minder dan 40 liter per 100 km. Motor defect?
-Smart Forum: Motorblok van motorfiets ingebouwd. Eindelijk meer vermogen!
-Camaro Forum: Mijn vriendin is met mijn broer en zijn vrouw naar bed gegaan. Hoe kan ik ze ombrengen? Ik heb al een strafblad en ga zeker niet weer de bajes in!
-Mustang Forum: Zo'n idioot in een Civic heeft vandaag geprobeerd me in te halen
-Civic Forum: Zo'n idioot in een Mustang heeft vandaag geprobeerd me in te halen
-Honda Accord Forum: Ik krijg mama's auto. Zoek goedkope 18" velgen
-Volkswagen Bora Forum: Ik ben kwaad. Iedereen denkt dat ik een Golf met rugzak heb
-Opel Forum: Mijn Corsa heeft geen roest! ECHT WAAR! (verwijderd door moderator)
-Mazda MX-5 Forum: Mag ik als man in een vrouwenauto rijden?
-Lexus Forum: Waar vind ik achterlichten in Volkswagen-stijl?
-BMW M3 Forum: Waar kan ik Golf III buitenspiegels aankomen?
-Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
-Ford Fiësta Forum - Help! Er zit een naaimachine onder mijn motorkap
-Seat Marbella Forum: Ik kon vandaag een vrachtwagen bijhouden!
-Trabant Forum: Ik ben nieuw hier. Waar bouw ik de brandstofpomp in?
-Trabant Forum: Ik heb een Mercedes-motor ingebouwd, nu loopt hij, loopt hij niet, loopt hij, loopt hij niet...
(Antwoord van Mercedes: U heeft een ruitenwissermotor ingebouwd. Van intervalstand op stand 1 zetten).