Dit topic gaat zelfs niet (direct) over auto's betreft een netwerk topic. Natuurlijk zijn er zelfstandig ondernemers actief op dit forum. Saabrijders zijn immers creatief, tegendraads en eigenwijs genoeg om niet voor een baas te (willen) werken.
Eens kijken of wij ons netwerk uit kunnen bouwen, je weet immers nooit waar het goed voor is.
Zelfs niet over auto's in get algemeen: Networking
-
ervani
- Geregistreerd lid
Naam: Ervani
Branche: fotografie, cinematografie en televisie
Werk al jaren voor en aan televisieprogramma's, Het kan niet anders dan dat je wel eens iets gezien hebt waar ik mijn hand aan heb gehad. Sinds kort ben ik bezig om voor mijzelf te beginnen. Betekend cinematografie en fotografie: bedrijfsfilms, instructiefilms, clips, promo's etc etc.
Op mijn websites kan je meer info vinden:
www.staalwol.com
www.ervani.com
En als het je allemaal echt interesseert kan je mij eventueel volgen via Twitter (jaja ook ik ga met mijn tijd mee)
http://twitter.com/Ervani
Ik hoop middels dit bericht in contact te komen met potentiële klanten en opdrachtgevers.
Branche: fotografie, cinematografie en televisie
Werk al jaren voor en aan televisieprogramma's, Het kan niet anders dan dat je wel eens iets gezien hebt waar ik mijn hand aan heb gehad. Sinds kort ben ik bezig om voor mijzelf te beginnen. Betekend cinematografie en fotografie: bedrijfsfilms, instructiefilms, clips, promo's etc etc.
Op mijn websites kan je meer info vinden:
www.staalwol.com
www.ervani.com
En als het je allemaal echt interesseert kan je mij eventueel volgen via Twitter (jaja ook ik ga met mijn tijd mee)
http://twitter.com/Ervani
Ik hoop middels dit bericht in contact te komen met potentiële klanten en opdrachtgevers.