Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Bericht
door Garrett » za 12 sep, 2009 17:27
Dit ziet er bijvoorbeeld helemaal niet verkeerd uit:
Wie gaan er allemaal? Ik helaas niet... Ik wens dus een uitgebreide fotoshoot van alle leuke nieuwe modellen die op de IAA staan

-
Garrett
- Lid van verdienste
Bericht
door Garrett » za 12 sep, 2009 18:39
wat een enthousiasme

-
DJP
- Geregistreerd lid
Bericht
door DJP » za 12 sep, 2009 22:14
Flèche Rouge schreef:wat een enthousiasme
Wat wil je in de zomer met open dak in Miami, luchtvochtigheid van 100% en 35c haha..
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » za 12 sep, 2009 22:17
..................................
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Bericht
door carlsson » za 12 sep, 2009 23:07
Vooral die vrouw, die had waarschijnlijk liever dat ze zelf een nieuwe auto kreeg, of dat manlief een meer verstandige keuze had gemaakt met een ruime gezinswagen

-
De Teng
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Teng » zo 13 sep, 2009 8:41
Sjongejonge... gisteren in Zeist knalde een Zwarte R8 rond het VW pand en wat is het in het zwart een afzichtelijke bak zeg. Net een Batmobile... voor dat geld kun je ook andere sportwagens kopen die wel mooi gestileerd zijn. Ik vind een R8 dus echt helemaal niks.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Bericht
door carlsson » zo 13 sep, 2009 12:12
Ook leuk en in Frankfurt, nu wij allemaal wat moeten downsizen, de Ferrari Fiat 500 (tributo 695 Abarth voor de liefhebber), die gaan ze bij Ferrari dealers verkopen. Hij is gebaseerd op de Abarth SS maar op diverse punten weer wat opgeleukt en verbeterd. Die speelse Ferrari dreumes schopt er dan met de 1.4 liter turbomotor 180 pk uit en is standaard leverbaar in de speciale kleur Ferrari Scuderia Rosso. Een stijgerende pony die wat minder haver eet