Aardig stukje over BMW op Autoweek.nl

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
sjoerdk
Geregistreerd lid

Aardig stukje over BMW op Autoweek.nl

Bericht door sjoerdk » ma 29 jun, 2009 12:55

http://www.autoweek.nl/weblog/1768/Het-Sjonnie-stadium

Geschreven door Bas van Putten, een aardig stukje over hoe het BMW's na een aantal jaren vergaat, hij heeft gelijk!

grippen
Geregistreerd lid

Bericht door grippen » ma 29 jun, 2009 13:03

dat is zo jammer dat die jongens zo met een auto om moeten gaan..

maar jah als zij het mooi vinden dan moten ze dat doen ik heb liever orgineel

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » ma 29 jun, 2009 18:00

Audi is op dit moment minstens zo fout! Wat een tuig dat daar in rond rijdt. Zweedse auto's zijn dan nog lekker clean en onaangetast.

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » wo 01 jul, 2009 20:29

Bas van Putten heeft zeker gelijk, maar ik denk dat Greg ook een punt heeft.

In Top Gear zeiden ze eens iets in de trant van "Audi is the new BMW" en ze slaan daarmee de spijker op z'n kop. Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig zelden meer een BMW op m'n bumper heb hangen en meerdere keren per dag een VAG product (voornamelijk Audi A3/A4/A6 krentenuitvoering). Vreemd genoeg rijden dit soort sjonnies altijd in de meest uitgeklede uitvoeringen :lol:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » wo 01 jul, 2009 20:46

Ik ben bang dat ik Greg volmondig moet ondersteunen. Net een dikke 1200 km in de BRD gestuurd in diverse voertuigen en inderdaad, de audi frutstraten zijn in volle getale aanwezig. Als iemand plakt, met grootlicht seint (schijnt doodzonde daar te zijn) of zich onbeschoft gedraagd, zijn het inderdaad vrijwel alleen die karren met die 4 ringen. BMW en Mercedes lui gedragen zich tegenwoordig...

Al met al wederom een reden de A6 als leasebak in spe naar de prullenbak te verwijzen...

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » wo 01 jul, 2009 20:52

Jeremy Clarkson zei iets in de trant van "you never could buy a M3, because cocks drive them. But they all drive Audi now!"
Legendarische 3-mans rit, waarin Clarkson als grote #@$ rondreed met zonnebril, groot horloge en een of ander fout shirt :lol:

Maar het stukje over BMW is desalniettemin helemaal waar, enkel de nieuw-rijdende-aso's zijn overgestapt op Audi!

Overigens heeft en had er altijd al een smet gezeten op de Duitse 3, imago-technisch dan.
Als bezitter van BMW, Audi of Mercedes zul je hoe dan ook onherroepelijk een keer met pleps die hetzelfde merk rijden worden geconfronteerd.

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » wo 01 jul, 2009 21:00

Zo afgeven op andere merken, dat ruikt naar Saab-frustraties!

Ik heb er geen last meer van...

Jo

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » wo 01 jul, 2009 21:08

Erm, sinds wanneer is het delen van een ervaring afgeven op andere merken?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 02 jul, 2009 1:02

jvhecke schreef:Zo afgeven op andere merken, dat ruikt naar Saab-frustraties!

Ik heb er geen last meer van...

Jo
Wat een flauwekul!

Imausr
Geregistreerd lid

Bericht door Imausr » do 02 jul, 2009 9:16

Het is niet afgeven op andere merken maar op de bestuurders van bepaalde merken, en die bestuurders geven weer heeel erg af op het merk :roll: .

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 02 jul, 2009 12:32

Greg schreef:Zweedse auto's zijn dan nog lekker clean en onaangetast.
Ik wil niet veel zeggen, maar de hufterigheid onder Ovlov-bestuurders is de laatste tijd toch behoorlijk toegenomen, dat heeft ongetwijfeld veel te maken met de toegenomen hoeveelheid lease-rijders onder hen.

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » do 02 jul, 2009 12:37

Die meneer verwoordt exact de reden waarom ik toentertijd niet voor een 530 heb gekozen :).

Plaats reactie