Aardig stukje over BMW op Autoweek.nl
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Aardig stukje over BMW op Autoweek.nl
http://www.autoweek.nl/weblog/1768/Het-Sjonnie-stadium
Geschreven door Bas van Putten, een aardig stukje over hoe het BMW's na een aantal jaren vergaat, hij heeft gelijk!
Geschreven door Bas van Putten, een aardig stukje over hoe het BMW's na een aantal jaren vergaat, hij heeft gelijk!
-
grippen
- Geregistreerd lid
-
Greg
- Geregistreerd lid
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bas van Putten heeft zeker gelijk, maar ik denk dat Greg ook een punt heeft.
In Top Gear zeiden ze eens iets in de trant van "Audi is the new BMW" en ze slaan daarmee de spijker op z'n kop. Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig zelden meer een BMW op m'n bumper heb hangen en meerdere keren per dag een VAG product (voornamelijk Audi A3/A4/A6 krentenuitvoering). Vreemd genoeg rijden dit soort sjonnies altijd in de meest uitgeklede uitvoeringen
In Top Gear zeiden ze eens iets in de trant van "Audi is the new BMW" en ze slaan daarmee de spijker op z'n kop. Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig zelden meer een BMW op m'n bumper heb hangen en meerdere keren per dag een VAG product (voornamelijk Audi A3/A4/A6 krentenuitvoering). Vreemd genoeg rijden dit soort sjonnies altijd in de meest uitgeklede uitvoeringen
-
nics
- Geregistreerd lid
Ik ben bang dat ik Greg volmondig moet ondersteunen. Net een dikke 1200 km in de BRD gestuurd in diverse voertuigen en inderdaad, de audi frutstraten zijn in volle getale aanwezig. Als iemand plakt, met grootlicht seint (schijnt doodzonde daar te zijn) of zich onbeschoft gedraagd, zijn het inderdaad vrijwel alleen die karren met die 4 ringen. BMW en Mercedes lui gedragen zich tegenwoordig...
Al met al wederom een reden de A6 als leasebak in spe naar de prullenbak te verwijzen...
Al met al wederom een reden de A6 als leasebak in spe naar de prullenbak te verwijzen...
-
Garrett
- Lid van verdienste
Jeremy Clarkson zei iets in de trant van "you never could buy a M3, because cocks drive them. But they all drive Audi now!"
Legendarische 3-mans rit, waarin Clarkson als grote #@$ rondreed met zonnebril, groot horloge en een of ander fout shirt
Maar het stukje over BMW is desalniettemin helemaal waar, enkel de nieuw-rijdende-aso's zijn overgestapt op Audi!
Overigens heeft en had er altijd al een smet gezeten op de Duitse 3, imago-technisch dan.
Als bezitter van BMW, Audi of Mercedes zul je hoe dan ook onherroepelijk een keer met pleps die hetzelfde merk rijden worden geconfronteerd.
Legendarische 3-mans rit, waarin Clarkson als grote #@$ rondreed met zonnebril, groot horloge en een of ander fout shirt
Maar het stukje over BMW is desalniettemin helemaal waar, enkel de nieuw-rijdende-aso's zijn overgestapt op Audi!
Overigens heeft en had er altijd al een smet gezeten op de Duitse 3, imago-technisch dan.
Als bezitter van BMW, Audi of Mercedes zul je hoe dan ook onherroepelijk een keer met pleps die hetzelfde merk rijden worden geconfronteerd.
-
jvhecke
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Imausr
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
hannes85
- Geregistreerd lid