Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
ivo 71
- In memoriam †
Bericht
door ivo 71 » zo 21 jun, 2009 22:54
Top Gear heeft vandaag bekend gemaakt wie al die jaren The Stig was: een F1-coureur wiens voornaam Michael was, op z'n Duits uitgesproken. Even later is toegegeven dat het om Michael Schumacher ging. Ik denk niet dat hij toelichting behoeft.
Persoonlijk heb ik toch wat twijfels. Want de laatste jaren hebben diverse F1-coureurs in de 'reasonably priced car' gereden, daarbij begeleid door The Stig. Diverse -Jenson Button, Mark Webber, Damon Hill; die moet die stem in al zijn nachtmerries herkennen- daarvan hebben samen met Schumacher gereden. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dan dat rare stemmetje en accentje niet zouden hebben herkend. Of ze hebben allemaal jarenlang het spelletje meegespeeld. Ook leuk.
Maar toch, wel leuk dat de identiteit van The Stig zo lang geheim is gebleven
Ivo
Zie ook teletekst NOS.
-
Yellow_Fender
- Geregistreerd lid
Bericht
door Yellow_Fender » zo 21 jun, 2009 23:02
Schumacher zal wel enkel als 'package deal' meegekomen zijn met die Ferrari. Kan me voorstellen dat ze in Italië de FXX enkel toevertrouwen aan een bekwaam iemand. The Stig zal niet altijd dezelfde persoon zijn denk ik... Misschien zijn wel vijf personen The Stig.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » zo 21 jun, 2009 23:24
Precies, die aflevering in London... ik kan me niet voorstellen dat Schumacher met de trein gaat. Vast gewoon een of andere goedkoop gehuurd lulletje die dat mocht opknappen

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » zo 21 jun, 2009 23:52
vond de Schumi-reveal verdacht veel weg hebben van een gesponsord programma item door een joint venture van Bacardi en Ferrari
is misschien vloeken in de kerk maar ik vind Top Gear al een tijdje niet bijzonder meer... fifth gear gaat veel meer over waat het om moet gaan in een autoprogramma; tests!
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » zo 21 jun, 2009 23:54
Akkoord maar dan wel een ietsie pietsie meer.
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
Bericht
door blafwoef » ma 22 jun, 2009 0:31
Het lijkt mij te mooi om waar te zijn, zeker omdat eind januari dit jaar Ben Collins (stuntman en rallyrijder) nog tot stig werd verklaard. Het zou mooi zijn als het waar was, maar ik twijfel. Toch:het blijft een mooi programma,hoewl auto's minder aan bod komen. De engelse bittere en ubercynische humor maakt dat ruimschoots goed. Klopt wel dat fifth gear meer on topic is....
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Bericht
door carlsson » ma 22 jun, 2009 0:56
Ligt ook een beetje gevoelig in Engeland, dat een Duitse coureur steeds als beste rijder wordt opgevoerd. Dat zou ik dan ook zo lang mogelijk geheim houden.
-
De Dokter
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Dokter » ma 22 jun, 2009 21:47
was die zwarte FXX niet de laatste in een serie van 30 stuks en eigendom van schumacher zelf?
Er zijn vele namen de revue gepasseerd, van Damon Hill tot Hamilton en zelfs Lauda is genoemd.
Zal voorlopig wel een onbeantwoorde vraag blijven. Eigenlijk wel zo leuk!
Mijn mening (voor wie er op zit te wachten) Top Gear is veel leuker dan Fifth gear met vikkie Butler-Henderson. Ook een leuk programma maar en slap geouwehoer rondom de tests bij Top Gear maakt het in mijn ogen erg leuk!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 22 jun, 2009 21:53
Ik vond de race van afgelopen avond fantastisch om naar te kijken, dat is Top Gear op haar best. Ook de test met de Lotus Evora en de andere items waren zoals gewoonlijk weer erg leuk om naar te kijken, daar kan geen Fith Gear tegenop.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Bericht
door Krizzie » ma 22 jun, 2009 22:03
Je moet Top Gear ook niet zien als informatief, maar als entertainment! Dat er soms toch wat nuttige informatie doorheen glipt is mooi meegenomen.
Fifth Gear is ook leuk, maar daar is het precies andersom.
Als ze in de volgende aflevering een "nieuwe" stig op gaan halen zoals toen met de zwarte naar de witte dan is het misschien Schoenmaker geweest maar betwijfel het.

-
mad_melle
- Geregistreerd lid
Bericht
door mad_melle » di 23 jun, 2009 8:08
Het zou mij ook niet verbazen als ze volgende week weer iemand hebben die zich voorstelt als "The Stig". Zo houden ze het mysterie in leven namelijk.
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Bericht
door WimZ » di 23 jun, 2009 9:35
Ik ben ervan overtuigd dat Schumacher bij de ontmaskering voor het eerst dat pak aan had. Ik vind het echt een superstunt dat ze hem hiervoor hebben weten te strikken.
-
katja
- Geregistreerd lid
Bericht
door katja » ma 06 jul, 2009 13:41
Krizzie schreef:Je moet Top Gear ook niet zien als informatief, maar als entertainment!
zo wordt het in ieder geval ook in de states gepromoot, anders mogen ze er niet meer in om te filmen

hilarische aflevering toen
of andersom

-
Sander86
- Geregistreerd lid
Bericht
door Sander86 » ma 06 jul, 2009 13:59
Ik had al een vermoeden dat het hij het was

en goh het is ook nog zo