Kneuzenclub

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Kneuzenclub

Bericht door Reub » zo 10 mei, 2009 9:34

Lees net op Topgear.nl dit stukje: http://www.topgearmagazine.nl/autonieuw ... k-waardig/

Heb je een aparte/verguisde/bijzondere auto, waar geen club voor bestaat, dan is er nu een nieuw platform.

Gebruikersavatar
(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » zo 10 mei, 2009 11:15

In de juiste Sub gezet.

Gr,

(R)Ed

Gebruikersavatar
carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 10 mei, 2009 11:23

Daar mogen dan ook de Dacia rijders meedoen, of zouden die al een clubje hebben :lol:

Plaats reactie