Gaz staat er zelf ook niet zo florisant voor, toch?
GAZ
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
@willeme 1 : ik doelde dan ook op dit moderator bericht:
viewtopic.php?t=53470
en gezien de toon de laatste dagen van 'het team' had ik wel verwacht dat ... maar ik ben weer eens positief verrast
oh eh dit was niet bedoeld als kritiek op de autoriteit trouwens.
viewtopic.php?t=53470
en gezien de toon de laatste dagen van 'het team' had ik wel verwacht dat ... maar ik ben weer eens positief verrast
oh eh dit was niet bedoeld als kritiek op de autoriteit trouwens.
-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
nou..... als je moet geloven wat er over Chineze geschreven wordt als oordeel... Maar ja, ergens moet je een grens leggen.willeme 1 schreef: als je dan in deze tijden goedkoop jarenlange reseurch en know how kunt inpikken ben je toch goed bezig
Verde gaf het al aan. GAZ is geinteresseerd in overname van GME, of delen daarvan. Daar bestaat een topic over, en gezien de strenge toon die gebezigd wordt over het openen van topics gerelateerd aan GM danwel Saab overnames... Maar goed, ik vind het geen probleem hoor.@ jelger wat heeft GAZ nu met saab te maken ?
-
Oscar900T
- Geregistreerd lid
-
ivanzon
- Geregistreerd lid