wat denk je als je dit leest?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Hendriks9000
Geregistreerd lid

wat denk je als je dit leest?

Bericht door Hendriks9000 » za 11 apr, 2009 8:53

Hallo,

Dank u voor uw interesse in het kopen van mijn auto. De prijs Ik ben op zoek naar mijn auto is € 6.900 inclusief verzendkosten.
Zoals u kunt zien in de foto's de auto ziet er perfect werkt als nieuw, geen schade, geen ongevallen, wordt geleverd met 2 sets wielen (legering + normaal - gloednieuwe winter banden en de normale banden gebruikt 1 maand).NR hypotheek, schuld of maandelijkse betalingen, kunt u gewoon de auto betalen prijs. Voor de laatste twee jaar werkte ik in Nederland en kocht ik de auto daar. Mijn bedrijf wou dat ik terug naar huis, dus ik ben momenteel in Londen, Verenigd Koninkrijk en bracht ik de auto thuis bij mij..Aangezien de auto nog steeds geregistreerd in Nederland (NL plaat nummers), besloot ik dat beter is om de auto terug in NL, dus het zal zijn alsof je lokaal. Om de transactie Ik heb vervoer regelingen voor de levering van de auto's uit het Verenigd Koninkrijk naar Nederland en ik heb al betaald voor het vervoer vergoeding, dus u betaalt alleen de auto price.So als je nog steeds geïnteresseerd zijn laat het me weten en ik stuurt u een e-mail met de stap-voor-stap-procedure van de transactie.
Verplichte voor mijn slechte Dutch, Als we kunnen spreken in het Engels zal worden vergemakkelijkt.

Dank u voor uw tijd!
ik kreeg wat kriebels, of ben ik dan te achterdochtig

jarno93
Geregistreerd lid

Bericht door jarno93 » za 11 apr, 2009 9:03

nee, dit is niet goed.

Hendriks9000
Geregistreerd lid

Bericht door Hendriks9000 » za 11 apr, 2009 9:15

betalen bij aflevering dan maar :wink:

dommelrules
Geregistreerd lid

Bericht door dommelrules » za 11 apr, 2009 9:18

:(

Je hebt ze ook in de "koop" variant.

Autoscout?

Hendriks9000
Geregistreerd lid

Bericht door Hendriks9000 » za 11 apr, 2009 9:29

nop, MP

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 11 apr, 2009 9:32

Nigeriaanse automaffia?

dommelrules
Geregistreerd lid

Bericht door dommelrules » za 11 apr, 2009 9:38

Lijkt het wel op. Ik heb tijdens de verkoop van één van mijn vorige auto's ook veel van die mailtjes gehad.

Betalen via Western Union en zo. En op de één of andere manier komen ze uit het buitenland of (in geval van koop) staat de auto in Engeland of Spanje.

ingka
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ingka » za 11 apr, 2009 9:53

absoluut nigerianen ... of wat voor maffia dan ook. Afblijven!

dit is nl. in google translate vanuit het engels naar nederlands vertaald. als je de vertaling omdraait komt er op zich redelijk Engels uit.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 11 apr, 2009 11:44

Afblijven dus.

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » za 11 apr, 2009 20:30

Je hoeft alleen maar even geld naar Nigeria op te sturen lekker makkelijk toch? ;)

Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » zo 12 apr, 2009 17:10

zo vertaalt google een tekst uit een andere taal. Russisch, Nigeriaans, Toekistaans. name it, you get it.

Jamie
Geregistreerd lid

Bericht door Jamie » di 19 mei, 2009 20:53

Ja ook zoiets ik had echt een supermooie A6 uit 2006 gezien 3.0 TDI quatro voor 16000,-

Kreeg een mail in het engels terug let op!!! dit is echt een NEP

De auto stond in engeland in een depot maar stond op NL kenteken Ze verkocht deze auto omdat zei in NL had gewerkt voor 2 jaar lang en nu terug ging naar engeland
het is goed in elkaar gezet de foto's van de auto kloppen wel en er zat een NL kenteken plaat
Zei verzorgde de transport kosten moest wel het bedrag van 16000€ overmaken bij het transport bedrijf
Bij akkoord kreeg die mevrouw het geld en ik de auto met overschrijving
Bij geen akkoord ik zou mijn geld terug gestort krijgen

HET IS TE MOOI OM WAAR TE ZIJN een Audi a6 3.0 TDI quatro met 98.000 km voor €16.000 bij www.zomoto.nl was de auto 30.000€ waard
Deze advertentie stond op MP

Bij mijn collega is het ook gebeurd een engelstalig mailtje Met daarin de caravan die hij zocht stond in een Depot in spanje
MP advertentie

Bij de BMW club is er al 1 ingetuint een nieuw type 5 voor €15.000
€400,- aanbetaling
weg geld
MP advertentie

LET OP HET HEEFT VAN DE WEEK IN DE KRANT GESTAAN !!!

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » di 19 mei, 2009 22:25

Schoolvoorbeeld van internetoplichting. Deze variant is meestal van Roemeense oplichters, compleet met een hele mooie fake website van een transporteur via wie het transport en de (vooruitdeel)betaling moeten verlopen. Ik heb er tientallen voorbeelden van gezien.

Als het te mooi is om waar te zijn dan is het meestal ook niet waar.

Ivo

LudoDings
Geregistreerd lid

Bericht door LudoDings » di 19 mei, 2009 22:45

Ongelofelijk dat mensen het toch op deze manier proberen :S

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 19 mei, 2009 22:59

Ach ze proberen het 1000 keer en hopen dat er dan iemand intrapt.

Plaats reactie