Groen Gerieflijk en Gaat als de brandweer

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kozzer
Geregistreerd lid

Groen Gerieflijk en Gaat als de brandweer

Bericht door Kozzer » zo 29 mar, 2009 3:29

De Tesla nu ook in vierdeurs uitvoering.

Afbeelding

Afbeelding

weet nog niet of ik m mooi vind maar een actieradius rond de 400km icm een begrensde topsnelheid van 210km/h klinkt erg erg goed.

Zie ook: http://www.groenopweg.nl/autonieuws/113 ... sla-update

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » zo 29 mar, 2009 10:37

Auto ziet er toppie uit, alleen 400KM is met het duurste accu pakket en niet standaard. :?

Gebruikersavatar
Kozzer
Geregistreerd lid

Bericht door Kozzer » zo 29 mar, 2009 14:43


Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » zo 29 mar, 2009 17:50

Van voren is'tie niet te versmaden...!

Van opzij zie ik de nodige 'bekende' stijlelementen, van de Maserati-achtige voorkant tot de turbinevelgen...

Afbeelding

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 29 mar, 2009 19:35

Die wielen zijn gewoon uit het Mercedes-Benz- of Lorinser-schap getrokken hoor.

Gebruikersavatar
wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » zo 29 mar, 2009 19:51

Ziet er top uit. Had ik het geld, dan stond 'ie zo voor de deur. 400 km actieradius vind ik meer dan genoeg, 't is nog altijd meer dan je met de gemiddelde LPG-tank kunt rijden en als de accu's zich een beetje vlot opladen, dan lijkt het me helemaal geen probleem. De ontwikkelingen op dit gebied gaan nu wel heel snel, en het ziet er voor de verandering ook nog eens aantrekkelijk uit. Mooi :).

Plaats reactie