wat vinden jullie van...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

wat vinden jullie van...

Bericht door B.J.B.Jr. » za 14 mar, 2009 20:53

ik ben helemaal gek van de Range Rover classic en als het dan nog even kan de lse!

Ben nog steeds aan het kijken naar verschillende lse's maar ze zijn of heel goedkoop en rot, of heel duur en te mooi!

Ooit gaat er eentje komen!

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » za 14 mar, 2009 21:14

Doefy eruit, LSE erin en de Caab lekker opknappen! Beter kun je het niet hebben! :D

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 14 mar, 2009 21:22

Neen, dat heb je helemaal verkeerd, geen R.R. L.S.E. kopen en dat geld investeren in Doefy en de Cabrio en dan kun
je je gelukkig prijzen dat je deze keuze hebt gemaakt. :twisted:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 14 mar, 2009 21:23

onbetrouwbare tyfusdingen die RR's

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 14 mar, 2009 21:24

Greg schreef:Doefy eruit, LSE erin en de Caab lekker opknappen! Beter kun je het niet hebben!
En ondertussen rijden in een volvo 940 op gas en op diverse fora verkondigen dat de RR helemaal niet duur is in gebruik. ;)

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » za 14 mar, 2009 21:49

[][]Jullie zien het verkeerd... Greg is graag een wagenpark beheerder.

En over dat kapot gaan van range rovers... Dat heet karakter! Met mijn saabs ook het nodige meegemaakt...

TV9000aero
Geregistreerd lid

Bericht door TV9000aero » za 14 mar, 2009 23:18

Je zou eens moeten informeren bij Range Rover Classic in Nederhorst den Berg. Die hebben altijd een ruime keuze, en absoluut betrouwbaar. Hun doen ook import vanuit de USA etc.. Met hun prijzen heb ik geen ervaring, wel met de betrouwbaarheid

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 14 mar, 2009 23:23

[]jaja... een nieuwe RR is nog niet betrouwbaar

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » zo 15 mar, 2009 11:34

Ik vind bepaalde varianten erg mooi, zeker de drie deurs uitvoeringen van de eerdere serie. Je ziet ze niet vaak, maar zijn echt the bomb.

Maar doe mij maar een belastingvrije Merc G... de binnenkant opknappen (leren stoeltjes..) en een LPG tank en we komen er wel. Denken we ook nog aan het milieu. Nu is deze wat nieuwer, maar ze zien er toch bijna allemaal hetzelfde uit. ;)

Afbeelding

Vraag een klein kind een auto te tekenen en het is je G. Vierkant, stoer en onverwoestbaar. Punt. Laat de paardenarts maar cruisen... hehe...

AfbeeldingAfbeelding

WMB
Geregistreerd lid

Bericht door WMB » zo 15 mar, 2009 12:01

Als je een G-klasse rijdt blijft het inderdaad bij 'denken' aan het milieu, lpg of niet. :wink:

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » zo 15 mar, 2009 12:37

milieu of niet...

Ik zeg altijd brandstof is er om te verbranden! Daarom zijn range rovers zo gaaf...

Een G is ook heel gaaf. Laatst een stukje in een G55 amg gereden echt geweldig!

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » zo 15 mar, 2009 12:59

G, is dat niet het label :)?

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » zo 15 mar, 2009 15:53

En ondertussen rijden in een volvo 940 op gas en op diverse fora verkondigen dat de RR helemaal niet duur is in gebruik.
\

Je hebt mij nooit horen zeggen dat een RR voordelig is in gebruik. :wink: En alsof een Saab zo ontzettend betrouwbaar is, daar kan ook genoeg aan kapot gaan! Maar zoals Bas al zegt, dat heet karakter, anders reden we wel allemaal in een Corolla van 1995.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » zo 15 mar, 2009 15:58

Greg nou ga je wel erg kort door de bocht. Aan een Saab kan ook zeker wat kapot, maar er is denk ik nog een enorm verschil tussen Saab en RR. Begrijp me niet verkeerd, als iemand RR wil rijden moet hij/zij dat vooral niet laten. Het zijn karakterbakken. Alleen dat er wat kapot gaat kan ik geen karakter noemen, dat is gewoon waardeloze engineering van die Engelsen.

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » zo 15 mar, 2009 18:34

flok zo kan ie wel weer!

Als je voor een saab kiest, kies je ook voor een bodemloze put heb ik de afgelopen tijd gemerkt.

"ouwe hokken" rijden is en blijft een dure hobby...

Plaats reactie