wat vinden jullie van...
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
wat vinden jullie van...
ik ben helemaal gek van de Range Rover classic en als het dan nog even kan de lse!
Ben nog steeds aan het kijken naar verschillende lse's maar ze zijn of heel goedkoop en rot, of heel duur en te mooi!
Ooit gaat er eentje komen!
Ben nog steeds aan het kijken naar verschillende lse's maar ze zijn of heel goedkoop en rot, of heel duur en te mooi!
Ooit gaat er eentje komen!
-
Greg
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
TV9000aero
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Ik vind bepaalde varianten erg mooi, zeker de drie deurs uitvoeringen van de eerdere serie. Je ziet ze niet vaak, maar zijn echt the bomb.
Maar doe mij maar een belastingvrije Merc G... de binnenkant opknappen (leren stoeltjes..) en een LPG tank en we komen er wel. Denken we ook nog aan het milieu. Nu is deze wat nieuwer, maar ze zien er toch bijna allemaal hetzelfde uit.

Vraag een klein kind een auto te tekenen en het is je G. Vierkant, stoer en onverwoestbaar. Punt. Laat de paardenarts maar cruisen... hehe...

Maar doe mij maar een belastingvrije Merc G... de binnenkant opknappen (leren stoeltjes..) en een LPG tank en we komen er wel. Denken we ook nog aan het milieu. Nu is deze wat nieuwer, maar ze zien er toch bijna allemaal hetzelfde uit.

Vraag een klein kind een auto te tekenen en het is je G. Vierkant, stoer en onverwoestbaar. Punt. Laat de paardenarts maar cruisen... hehe...

-
WMB
- Geregistreerd lid
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
Greg
- Geregistreerd lid
\En ondertussen rijden in een volvo 940 op gas en op diverse fora verkondigen dat de RR helemaal niet duur is in gebruik.
Je hebt mij nooit horen zeggen dat een RR voordelig is in gebruik.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Greg nou ga je wel erg kort door de bocht. Aan een Saab kan ook zeker wat kapot, maar er is denk ik nog een enorm verschil tussen Saab en RR. Begrijp me niet verkeerd, als iemand RR wil rijden moet hij/zij dat vooral niet laten. Het zijn karakterbakken. Alleen dat er wat kapot gaat kan ik geen karakter noemen, dat is gewoon waardeloze engineering van die Engelsen.
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid