Wie weet raad
Verwijderen van "siliconen" van je voorruit
-
Michail
- Geregistreerd lid
Wie o wie heeft een goede tip om vettigheid/ sliconen van je voorruit te verwijderen: klassieke middelen als terpetine/ thinner heb ik al geprobeerd. Desondanks blijft de voorruit vet met als gevolg dat de ruitenwissers regelmatig stuiteren.
Wie weet raad
Wie weet raad
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
Michail
- Geregistreerd lid
THX, ga binnenkort aan de slag met de cleaner en was benzine
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
AlvarJens
- Geregistreerd lid
Ik spuit altijd juist expres een extra laag vloeibare wax op mn voorruit met die hogedrukspuit in de wasbox. Dit omdat je dan, als het keihard regent, lekker je ruitenwissers op interval kan laten staan en je gewoon tussen de druppels door kan kijken
Cool gezicht, terwijl alle andere (nieuwere) auto's met hun betere, grotere ruitenwissers door de regensensor op oma-stand aan het wissen zijn om nog wat te kunnen zien.
Cool gezicht, terwijl alle andere (nieuwere) auto's met hun betere, grotere ruitenwissers door de regensensor op oma-stand aan het wissen zijn om nog wat te kunnen zien.
-
GHIA
- Geregistreerd lid
-
WCR
- Geregistreerd lid
Ik heb car lack op mijn voorruit en zijramen zitten en daarmee heb je helemaal geen ruitenwissers nodigAlvarJens schreef:Ik spuit altijd juist expres een extra laag vloeibare wax op mn voorruit met die hogedrukspuit in de wasbox. Dit omdat je dan, als het keihard regent, lekker je ruitenwissers op interval kan laten staan en je gewoon tussen de druppels door kan kijken![]()