Als Jags zó lelijk moeten worden...
-
Reub
- Geregistreerd lid
Als Jags zó lelijk moeten worden...
om een snelheidsrecord te verbreken, dan zeg ik: laat maar zitten.
Op http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10768 valt te zien hoe de vormgeving van de achterkant totaal in dienst gesteld is van het doel. En dat moeten ze met een Jag nou net niet doen, vind ik.
Op http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10768 valt te zien hoe de vormgeving van de achterkant totaal in dienst gesteld is van het doel. En dat moeten ze met een Jag nou net niet doen, vind ik.
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
snelste jag
Ja, de XJ220 leek tenminste nog ergens op. En wat nou de bedoeling is? Ik zie nooit een Jag harder dan 90 gaan waar 120 is toegestaan (vluchtstrook nearby?) 
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
Dan zou men in mijn ogen een compleet nieuw pakket moeten maken, waarin functie en doel het uiterlijk bepalen. Soort van Bugatti Veyron.nics schreef: Och, een gentleman's carriage in a slight state of a rush mag wel eens.
Dat is helemaal een klasse apart. Ik vind de auto overbodig en niet mooi.
Toch zit er wel samenhang in het ontwerp en die is bij deze Jag totaal verstoord.
-
nics
- Geregistreerd lid
ik schreef ook mag wel eens, oftewel, niet altijd
Zit me af en toe te verbijten als weer eens zo een tupperware fabrikant (oh ja, tuner heet dat geloof ik) een zooitje aan een auto hangt.
Afgelopen Vrijdag me een rolberoerte gelachen om een "optisch" getunde Audi TT, wel handig zo een picnic tafel achterop, ze waren alleen de barkrukken vergeten
.
Of zo een Porsche PC Hoofd tractor die eruit ziet alsof die met enige vertraging in een kast vol met plastic tot stilstand is gekomen
Ding is al behoorlijk lelijk van zichzelf, daar heeft met geen tuner voor nodig.
Heb in duitsland die laatste broodtrommel van Mercedes gezien, ook daar moeten blijkbaar allerlei toestanden op en aan gehangen worden
Afgelopen Vrijdag me een rolberoerte gelachen om een "optisch" getunde Audi TT, wel handig zo een picnic tafel achterop, ze waren alleen de barkrukken vergeten
Of zo een Porsche PC Hoofd tractor die eruit ziet alsof die met enige vertraging in een kast vol met plastic tot stilstand is gekomen
Heb in duitsland die laatste broodtrommel van Mercedes gezien, ook daar moeten blijkbaar allerlei toestanden op en aan gehangen worden
-
jelger
- Geregistreerd lid