Tja en toen las ik dit verhaal en dacht: leven de betutteling...
http://www.bizz.nl/4820-brood--spelletj ... ramer.html
Maar als nog de beste wensen voor 2009
We mogen ook niets meer...
-
DiedX
- Geregistreerd lid
Tsja, ik krijg even zo'n idee van: "weer zo'n topic". Ik heb in ieder geval de conclusie getrokken dat de ChristenUnie (naar mijn idee) nu niet echt mijn vorm van politiek volgt. En als tweede zijn er genoeg redenen te bedenken waarom je youngtimers juist *WEL* op de weg wilt hebben vanwege het milieu. Vooral over dat laatste zijn hier plenty verhalen over te vinden...
-
Reub
- Geregistreerd lid
Het is vooral economisch natuurlijk. Als je auto niet ouder mag zijn dan 15 jaar, koop je in je leven vaker een andere. En rara, wie wordt daar beter van?
U niet en ik niet. Maar wel een kapitaalverslindend graaimechaniek in Den Haag, dat wars van enige politieke kleur of statuur is, maar bijna volledig autonoom geld bij burgers weghaalt.
U niet en ik niet. Maar wel een kapitaalverslindend graaimechaniek in Den Haag, dat wars van enige politieke kleur of statuur is, maar bijna volledig autonoom geld bij burgers weghaalt.
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Bah wat een bakvolluk.
Uiteindelijk waar praten we over? Het gaat om een hele kleine groep die gebruikt maakt van die 15 jaar oud regeling. Of je nu die 15 jaar oude auto aanschaft die al op de openbare weg rijdt, of een nieuwe (dan moet de oude worden afgevoerd zijn ook kosten en moet er een nieuwe geproduceert worden, oh oh wat goed voor het milieu). Het is lood om oud ijzer.
Die onderbouwing van de CU deugt niet, ze willen puur van die ondernemers ook nog even die laatse BPM centjes af kunnen pakken dat is alles.
Uiteindelijk waar praten we over? Het gaat om een hele kleine groep die gebruikt maakt van die 15 jaar oud regeling. Of je nu die 15 jaar oude auto aanschaft die al op de openbare weg rijdt, of een nieuwe (dan moet de oude worden afgevoerd zijn ook kosten en moet er een nieuwe geproduceert worden, oh oh wat goed voor het milieu). Het is lood om oud ijzer.
Die onderbouwing van de CU deugt niet, ze willen puur van die ondernemers ook nog even die laatse BPM centjes af kunnen pakken dat is alles.
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
Precies.jwaterink schreef:Bah wat een bakvolluk.
En als we toch even doorgaan waarom wordt rijden op LPG niet aantrekkelijker gemaakt komt trouwens ook veel bij youngtimers voor.
Maar daar hoor je ze niet over.