VW GOLF 5 W12 ....+600pk 305km/u

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kawaman
Geregistreerd lid

VW GOLF 5 W12 ....+600pk 305km/u

Bericht door kawaman » di 06 jan, 2009 0:42

hehe


http://www.topgear.com/uk/videos/golf-gti-w12

aja ze willen ook eens iets maken dat vliegt maar het kan GEEN bochten nemen ... ZOALS NEN DEFENDER .... jeplaa ... enkel rechtdoor dus ...

check het filmke maar :p

1min29 ... voor het topgear circuit ...

Gebruikersavatar
hannes85
Geregistreerd lid

Re: VW GOLF 5 W12 ....+600pk 305km/u

Bericht door hannes85 » di 06 jan, 2009 2:01

kawaman schreef:hehe


http://www.topgear.com/uk/videos/golf-gti-w12

aja ze willen ook eens iets maken dat vliegt maar het kan GEEN bochten nemen ... ZOALS NEN DEFENDER .... jeplaa ... enkel rechtdoor dus ...

check het filmke maar :p

1min29 ... voor het topgear circuit ...
tja, het blijft een VW..... golf

Gebruikersavatar
patje007
Geregistreerd lid

Bericht door patje007 » di 06 jan, 2009 10:59

daarom blijft het ook een showmodel hè en geen produktiewagen .

De meeste fabrikanten durven met hun showmodellen zelfs niet laten rijden , laat staan op een circuit !

Dikke pluim voor vw dus ... 8) :D

Plaats reactie