hehe
http://www.topgear.com/uk/videos/golf-gti-w12
aja ze willen ook eens iets maken dat vliegt maar het kan GEEN bochten nemen ... ZOALS NEN DEFENDER .... jeplaa ... enkel rechtdoor dus ...
check het filmke maar :p
1min29 ... voor het topgear circuit ...
VW GOLF 5 W12 ....+600pk 305km/u
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Re: VW GOLF 5 W12 ....+600pk 305km/u
tja, het blijft een VW..... golfkawaman schreef:hehe
http://www.topgear.com/uk/videos/golf-gti-w12
aja ze willen ook eens iets maken dat vliegt maar het kan GEEN bochten nemen ... ZOALS NEN DEFENDER .... jeplaa ... enkel rechtdoor dus ...
check het filmke maar :p
1min29 ... voor het topgear circuit ...
-
patje007
- Geregistreerd lid