AutoRAI '09
-
Rutger
- Geregistreerd lid
AutoRAI '09
Ik lees net dat de AutoRAI compleet veranderd wordt: in plaats van merkstands komen er segmentstands, verzorgd door de organisatie van de AutoRAI.
Dat betekent dat de 9-3 dus tussen o.a. de 3 serie, de C klasse en de IS komt te staan. Is dat positief voor een klein merk als SAAB, of juist niet?
Dat betekent dat de 9-3 dus tussen o.a. de 3 serie, de C klasse en de IS komt te staan. Is dat positief voor een klein merk als SAAB, of juist niet?
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Ik denk dat dat positief is voor de positionering van Saab.
Het klopt in de prijsstelling en uitstraling die Saab wil hebben/heeft.
Ze positioneren de 9-3 als concurrent van de 3-serie, C-klasse, Lexus IS, Alfa 159 etc. Op deze manier is dat makkelijk te zien.
ps. BMW komt niet naar de AutoRai toch?
Het klopt in de prijsstelling en uitstraling die Saab wil hebben/heeft.
Ze positioneren de 9-3 als concurrent van de 3-serie, C-klasse, Lexus IS, Alfa 159 etc. Op deze manier is dat makkelijk te zien.
ps. BMW komt niet naar de AutoRai toch?
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Ik weet niet of BMW komt.. Ook weet ik niet of de 9-3 tussen die auto's komt te staan, het was meer een voorbeeld. Als ie daar tussen komt te staan (de premium middenklassers) lijkt mij dat inderdaad ook positief voor een merk als SAAB, want mensen die normaal niet naar de SAAB stand komen, lopen nu toch langs de SAABs.
Echter vraag ik me af hoe de conceptcars nu worden gepresenteerd. Vaak vallen die niet echt binnen een bepaald segment. Zou er een speciale hal komen alleen voor concepts?
Echter vraag ik me af hoe de conceptcars nu worden gepresenteerd. Vaak vallen die niet echt binnen een bepaald segment. Zou er een speciale hal komen alleen voor concepts?
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ik zit hier niet echt op te wachten. Ze maken het aantrekkelijker voor de fabrikanten om te komen, niet voor de klanten. Op de Saabstand kon je rustig een auto bekijken. Dat hoefde je bij BMW niet te proberen, omdat er meteen 30 bontkraagjes met de mobiele telefooncamera in de auto tof zaten te doen. Dit soort taferelen krijg je nu dus op de hele Rai, omdat iedereen door elkaar heen loopt. Voor mij geen Rai meer in 2009.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Ik had bij SAAB echt het gevoel thuis te komen. Dat kwam inderdaad doordat er niet overal Verraaarie-liefhebbende jongentjes en bontkragen stonden te springen. Ook kwam het doordat de uitstraling typisch SAAB was.De Flok schreef:Ik zit hier niet echt op te wachten. Ze maken het aantrekkelijker voor de fabrikanten om te komen, niet voor de klanten. Op de Saabstand kon je rustig een auto bekijken. Dat hoefde je bij BMW niet te proberen, omdat er meteen 30 bontkraagjes met de mobiele telefooncamera in de auto tof zaten te doen. Dit soort taferelen krijg je nu dus op de hele Rai, omdat iedereen door elkaar heen loopt. Voor mij geen Rai meer in 2009.
Gezellig.Robbert schreef:Dat wordt een soort mini-RAI.
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
-
hannes85
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur