Wat is dit toch mooi.....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Wat is dit toch mooi.....

Bericht door gj900 » do 27 nov, 2008 23:59

Ik wilde jullie deze schoonheid niet onthouden.... Is voor 100000€ aan gerestaureerd :shock: :shock: Wie heeft er 189000€ over? :roll: Geinig trouwens wat een flitser met de kleuren van een interieur kan doen :?

http://www.autosalon-gruenwald.biz/1275.html

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Iso Grifo 356 GL 1275
Erstzulassung: 06/1967
km-Stand: 72.000 km
Motordaten: 221 kw / 300 PS
Preis: € 189.000,- ( §25 a UStG)
Lackierung: dunkelblaumetallic

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » vr 28 nov, 2008 1:35

Best veel voor een auto met een ordinaire Amerikaanse V8......geintje :wink:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » vr 28 nov, 2008 14:43

Ziet er geweldig uit. Hoveel Saabjes kan je voor zo'n bedrag kopen? :shock:

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 28 nov, 2008 17:53

mag ik dan toch even een kritiek uiten op deze mooie wagen... die gordels :cry:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » vr 28 nov, 2008 17:58

Je hebt gelijk niet echt "period". Maar ja wie heeft er gezegd dat mensen met geld ook smaak hebben?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 28 nov, 2008 18:43

Druistig ding! zou zelf (als het toch geld kost) een 7.0 litri nemen

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » vr 28 nov, 2008 19:18

En toch is hier iets niet oke mee. Een ISO Grifo 365 (een 356 bestaat niet) GL hoort 365 pk te hebben, een opgewaardeeerd 'small block' van Chevy. Deze heeft naar 's handelaars zeggen 300 pk. Dus of hij weet niet waar-ie het over heeft of er zit een verkeerde motor in. En ik weet wél waar ik het over heb. Heb namelijk zelf pakweg 10 jaar lang een witte Grifo 365 GL gehad en daarna, tot voor kort, een ISO Lele Sport.

Bovendien is deze auto naar mijn bescheiden mening pakweg twee keer te duur. De going price voor een echt goed exemplaar van dit 'gangbare' model (al is dat bij zo'n zeldzaaamheid natuurlijk erg relatief) is om en nabij 90.000 euro. Meestal minder omdat er maar weinig écht perfect zijn. Breek me de bek niet open...

Het blijft wat mij betreft de mooiste auto aller tijden.

Ivo

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » vr 28 nov, 2008 20:46

ivo 71 schreef:En toch is hier iets niet oke mee. Een ISO Grifo 365 (een 356 bestaat niet) GL hoort 365 pk te hebben, een opgewaardeeerd 'small block' van Chevy. Deze heeft naar 's handelaars zeggen 300 pk. Dus of hij weet niet waar-ie het over heeft of er zit een verkeerde motor in. En ik weet wél waar ik het over heb. Heb namelijk zelf pakweg 10 jaar lang een witte Grifo 365 GL gehad en daarna, tot voor kort, een ISO Lele Sport.

Bovendien is deze auto naar mijn bescheiden mening pakweg twee keer te duur. De going price voor een echt goed exemplaar van dit 'gangbare' model (al is dat bij zo'n zeldzaaamheid natuurlijk erg relatief) is om en nabij 90.000 euro. Meestal minder omdat er maar weinig écht perfect zijn. Breek me de bek niet open...

Het blijft wat mij betreft de mooiste auto aller tijden.

Ivo
Heb je ook een Lancia Beta HPE gehad?

Melle.

ivanzon
Geregistreerd lid

Bericht door ivanzon » vr 28 nov, 2008 21:45

Van gewone gebruiksvoorwerpen iets moois maken moet je aan italianen overlaten...

Natuurlijk niet compleet zonder die typische bruine leren bekleding die ze nog steeds op volleer alfas leveren

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » vr 28 nov, 2008 23:24

Melle ds ja, vorig jaar verkocht aan een man uit Schoonhoven. Heeft-ie de auto aan jou doorverkocht??? Het was een stratos-blauwe, niet-standaard kleur.

Ivo

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 28 nov, 2008 23:28

Robbert schreef:Ziet er geweldig uit. Hoveel Saabjes kan je voor zo'n bedrag kopen? :shock:
189? :lol:

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » vr 28 nov, 2008 23:34

Van het soort van de mijne iets van 72.

Ivo

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » vr 28 nov, 2008 23:52

ivo 71 schreef:Melle ds ja, vorig jaar verkocht aan een man uit Schoonhoven. Heeft-ie de auto aan jou doorverkocht??? Het was een stratos-blauwe, niet-standaard kleur.

Ivo
We hebben jaren geleden eens contact gehad over de Lancia en een GTV6.

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » za 29 nov, 2008 0:30

Je zult het me hopelijk vergeven dat ik mij dat niet echt meer herinner. Er waren er destijds nogal wat met interesse voor de auto's. De GTV V6 is eerder verkocht aan een liefhebber uit Amsterdam en de HPE dus uiteindelijk ook, aan de genoemde Schoonhovenaar.

Ik kan mij nog wel iemand herinneren uit het Noorden maar dat was, dacht ik, Groningen of Leeuwarden of zo. Die persoon was heel geinteresseerd maar haakte uiteindelijk op het laatste moment af vanwege -in mijn ogen nogal merkwaardige- mededelingen over de auto vanuit de merkclub. Was jij soms die persoon?

Ivo

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » za 29 nov, 2008 3:10

Nee dat was ik niet denk ik :?
Je hebt mij eens foto's van de Lancia per post toe gestuurd.

Plaats reactie