Rijtest met de Chrysler Grand Voyager

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
davidjoost
Geregistreerd lid

Rijtest met de Chrysler Grand Voyager

Bericht door davidjoost » wo 25 jun, 2008 21:53

Beste medeforummers,

Mijn nieuwste test staat online, deze keer heb ik de Chrysler Grand Voyager een paar dagen meegehad van de importeur. Een kostbare aangelegenheid met de 3.8 V6 bezinemotor. Hoe de auto beviel kun je hier lezen:

Rijtest Voyager

Afbeelding

Ben benieuwd naar jullie reacties! Kritiek en commentaar is altijd welkom! :D

Groeten,

David Joost

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » wo 25 jun, 2008 22:04

Goeie test DJ. Van de drie tests die je nu hebt geschreven vond ik die van de Volvo wel de beste. Die was iets luchtiger geschreven dan de laatste, in mijn ogen.

De fotografie vind ik nog wel een puntje van aandacht. Er zitten een aantal wat mindere kiekjes bij, de saaie grijze kleur helpt hier ook niet echt bij. De foto van de schuifdeur is wel leuk gedaan. De foto aan het water is wel weer erg goed, dat zou een leuke openingsfoto zijn.

Ik kan me trouwens voorstellen dat je eer aardig wat gas doorheen hebt gejaagd. ;)

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 25 jun, 2008 22:36

@ Pluseight: bedankt voor je commentaar! :D De foto's van de Jaguar en de Chrysler heb ik trouwens laten maken, door een hobby fotograaf (van het AutoWeek-forum).

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » wo 25 jun, 2008 23:04

Prima test DJ.

Had van mij iets meer praktijk rijervaring in gemogen, maar er zit een stijgende lijn in.. :wink:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » do 26 jun, 2008 0:49

@ jonatas 900s: dankje voor het commentaar! :D Het 'rijders'-gedeelte heb ik bij deze auto wat korter gehouden, omdat de praktische aspecten in het interieur toch van nog groter belang zijn bij dit type auto. De test mag ook weer niet te lang worden natuurlijk...

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 26 jun, 2008 7:01

Aanraakscherm! Geweldig woord. :)

Ik vond de test prettig leesbaar geschreven. Had echter graag wat meer gelezen over karakteristieken van een volgepakte Voyager. Maar soit

Plaats reactie