Ondernemingsplan MTS Autotechniek
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Ondernemingsplan MTS Autotechniek
Hallo
Ik zit zoals sommige misschien al wel weten op de MTS autotechniek.
Nu moet ik aan het einde van de week een ondernemingsplan inleveren, ik heb al wat gegevens en ideen, maar ik weet neit echt hoe ik het in een goed verslag moet zetten.
Hebben sommige van jullie misschien een ondernemingsplan op de pc staan die ik als voorbeeld kan gebruiken?
Uiteraard schrijf ik hem niet over, en wil ik die van mij ook wel weer terug sturen als ik hem klaar heb, ik heb gewoon een basis nodig, anders vind ik het erg lastig om te beginnen.
Mzzl Oostland
Ik zit zoals sommige misschien al wel weten op de MTS autotechniek.
Nu moet ik aan het einde van de week een ondernemingsplan inleveren, ik heb al wat gegevens en ideen, maar ik weet neit echt hoe ik het in een goed verslag moet zetten.
Hebben sommige van jullie misschien een ondernemingsplan op de pc staan die ik als voorbeeld kan gebruiken?
Uiteraard schrijf ik hem niet over, en wil ik die van mij ook wel weer terug sturen als ik hem klaar heb, ik heb gewoon een basis nodig, anders vind ik het erg lastig om te beginnen.
Mzzl Oostland
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Ondernemingsplan MTS Autotechniek
Dan mag je wel opschieten...Oostland schreef:Nu moet ik aan het einde van de week een ondernemingsplan inleveren...
Voor wat voor soort bedrijf? Ik heb er wel één, maar dat gaat over drink- en industriewater... Gebruik Google, zoek op 'voorbeeld ondernemingsplan';...Hebben sommige van jullie misschien een ondernemingsplan op de pc staan die ik als voorbeeld kan gebruiken?
http://www.ondernemingsplan-maken.nl/voorbeelden.html
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ik heb uit mijn studietijd (nu twee jaar oud) nog een compleet ondernemingsplan over het opzetten van een SEAT dealer en hoe je dat moet aanpakken (financieel etc). Zelf geschreven en goed beoordeeld. Bedoel je zoiets?
Hebben overigens meer forummers al (die dezelfde opleiding doen als ik heb gedaan).
Zoja, stuur maar pb met je mailadres.
Hebben overigens meer forummers al (die dezelfde opleiding doen als ik heb gedaan).
Zoja, stuur maar pb met je mailadres.
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Jaik zoek ietsspecifiek over een autobedrijf, aangezien ik MTS autotechniek doe, ik heb inmiddels al aardig wat in elkaar gezet, maar ga er niet van uit dat ik er ee nvoldoende op krijg, aangezien ik nog wat informatie mis, ik heb al een PB naar Taaffert gestuurd, maar zou moooi zijn als er nog meer kandidaten zijn
Oostland
Oostland
-
Tool
- Geregistreerd lid