Eitjes in je radiator?
-
bennie
- Geregistreerd lid
Re: Eitjes in je radiator?
Laatst top gear gezien? gingen ze drie tweedehands porsche testen. Na een paar kilometer begaf het koelsysteem het van een van de porsche,s het al. aangekomen bij een benzinepomp hebben ze er ook een eitje in gegooid, alleen geen kippe ei maar een paar chocolade eitjes omdat ze geen gewoon ei hadden. 
-
BenS
- Geregistreerd lid
Heerlijk programma, jammer dat ik het gemist heb.
Groeten, Ben
Groeten, Ben
-
Injectie
- Moderator
IK heb het gezien was erg leuk. Alleen dat van die suiker in de tank. heeft op de korte termijn geen invloed. Op de lange termijn wel kan ik helaas zegen omdat ik dat heb meegemaakt met een auto. Dit betrof wel een diesel moet ik er dan bij zeggen op TV gebruikte ze een benzine motor.
Ze hadden in de bus van mijn vader 1 kg suiker gedeponeerd. Na ca 100 km met dit goedje in de tank begon de auto vermogen te verliezen, te horten en te stoten.
Uiteindelijk zijn vervangen: De tank, Alle brandstofleidingen en de verstuivers. De brandstofpomp is gereviseerd. Het draaiende gedeelte van de motor heeft verder geen schade opgelopen. En het viel onder de verzekering omdat vandalisme aantoonbaar was.
Ze hadden in de bus van mijn vader 1 kg suiker gedeponeerd. Na ca 100 km met dit goedje in de tank begon de auto vermogen te verliezen, te horten en te stoten.
Uiteindelijk zijn vervangen: De tank, Alle brandstofleidingen en de verstuivers. De brandstofpomp is gereviseerd. Het draaiende gedeelte van de motor heeft verder geen schade opgelopen. En het viel onder de verzekering omdat vandalisme aantoonbaar was.