Voor de taalpuristen: dit is echt dramatisch
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Voor de taalpuristen: dit is echt dramatisch
Op geenstijl las ik een artikel en dacht dat het niet waar kon zijn. Eens even kijken of het bedrijf bestaat, en ja hoor het bestaat.
Geniet/huil mee: http://www.autohandelmvanreeken.myv.nl/
Geniet/huil mee: http://www.autohandelmvanreeken.myv.nl/
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Niels van Duijvenboden
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Henk-Jan
- Donateur

-
nics
- Geregistreerd lid
grinnik, erm, mag niets zeggen, want als import de nodige rampen in het Nederlands aangericht. Schrijven gaat nog wel, maar de grammatika in het Nederlands is volgens mij op een soort van polder model gebaseerd.... (grin)
Plus dat de spreekwoorden en gezegden mij af en toe voor problemen stellen. (Dus maar niet gebruiken
Mijn beste? In een bespreking roepen dat iemand besneden ten ijs kwam.......
Plus dat de spreekwoorden en gezegden mij af en toe voor problemen stellen. (Dus maar niet gebruiken
-
Robbert
- Donateur (6x)

"ik" officieel niet aan het begin van een zin?Henk-Jan schreef:Kleine grammaticale foutjes als dat van RobbertS en Niels van Duijvenboden zijn niet zo van belang. Maar hoe de advertenties van dat bedrijf eruit zien is ronduit schandalig... Ik ben ook erg benieuwd hoe de zaken gaan...![]()
(P.S. Het is mij bekend dat "ik" officieel niet vooraan een zin hoort.)
Waar staat die regel?
-
Henk-Jan
- Donateur

Ik zie nu pas dat u dat ook had, geen probleem, het is volgens mij eerder een "richtlijn" dan een regel.RobbertS schreef:"ik" officieel niet aan het begin van een zin?Henk-Jan schreef:Kleine grammaticale foutjes als dat van RobbertS en Niels van Duijvenboden zijn niet zo van belang. Maar hoe de advertenties van dat bedrijf eruit zien is ronduit schandalig... Ik ben ook erg benieuwd hoe de zaken gaan...![]()
Waar staat die regel?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Heeft overigens niet alleen te maken met import. Wat dacht je van het gebruik van hun in plaats van zij?nics schreef:grinnik, erm, mag niets zeggen, want als import de nodige rampen in het Nederlands aangericht. Schrijven gaat nog wel, maar de grammatika in het Nederlands is volgens mij op een soort van polder model gebaseerd.... (grin)
-
Robbert
- Donateur (6x)

Dan mis ik mijn kleine grammaticale fout in mijn reactie.Henk-Jan schreef:Ik zie nu pas dat u dat ook had, geen probleem, het is volgens mij eerder een "richtlijn" dan een regel.RobbertS schreef:"ik" officieel niet aan het begin van een zin?Henk-Jan schreef:Kleine grammaticale foutjes als dat van RobbertS en Niels van Duijvenboden zijn niet zo van belang. Maar hoe de advertenties van dat bedrijf eruit zien is ronduit schandalig... Ik ben ook erg benieuwd hoe de zaken gaan...![]()
Waar staat die regel?
-
Henk-Jan
- Donateur