geweldige boeken van henning mankell, us kieke hoe het zweeds overkomt op tv.
wallander op ned 2 22:45 uur. zat 10-11
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
wallander op ned 2 22:45 uur. zat 10-11
zover ik het mee kreeg net word vanaf volgende week de zweedse detectivereeks uitgezonden op ned 2..meen dat het zaterdagavond was.

-
N207
- Donateur

Ik verheug me er ook al op. Een tijdje terug zijn er al eens wat afleveringen op de Belgische TV geweest. Wallander is veel beter (als programma) dan Van Veeteren.
Los van de verhaallijnen van Van Veeteren, die ik wel sterk vind, is het manco van deze programma's dat in fictieve plaatsen speelt en dat alles in Volkswagens rondrijdt.
Bij Wallander weet ik zeker dat we veel SAAB's (en ook Volvo's) gaan bewonderen.
Los van de verhaallijnen van Van Veeteren, die ik wel sterk vind, is het manco van deze programma's dat in fictieve plaatsen speelt en dat alles in Volkswagens rondrijdt.
Bij Wallander weet ik zeker dat we veel SAAB's (en ook Volvo's) gaan bewonderen.
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
en van alle auto's die er staan kiezen ze die yank voor een achtervolging ipv (bijvoorbeeld) de Aero .. eigen schuld dat je het dan niet bijhoudt, door een akker moet ploegen om (uiteraard) stil komen te staan ..nelfrikandel schreef:Oh, dáár zapte ik net langs, op NL2. Twee zweedse wouten met een 9-5 die met een lasergun een derde zweedse wout met een chev blazer aanhielden en lieten blazen... Ze hadden hem een bekeuring wegens onethisch weggedrag moeten geven...
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid