wallander op ned 2 22:45 uur. zat 10-11

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
baszwolle
Geregistreerd lid

wallander op ned 2 22:45 uur. zat 10-11

Bericht door baszwolle » zo 04 nov, 2007 1:18

zover ik het mee kreeg net word vanaf volgende week de zweedse detectivereeks uitgezonden op ned 2..meen dat het zaterdagavond was.

geweldige boeken van henning mankell, us kieke hoe het zweeds overkomt op tv.

:shock:

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » zo 04 nov, 2007 15:58

Ik verheug me er ook al op. Een tijdje terug zijn er al eens wat afleveringen op de Belgische TV geweest. Wallander is veel beter (als programma) dan Van Veeteren.
Los van de verhaallijnen van Van Veeteren, die ik wel sterk vind, is het manco van deze programma's dat in fictieve plaatsen speelt en dat alles in Volkswagens rondrijdt.
Bij Wallander weet ik zeker dat we veel SAAB's (en ook Volvo's) gaan bewonderen. :applause:

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 04 nov, 2007 18:39

die belgische afleveringen heb ik helaas gemist. had vorig jaar de kro al eens gemaild of hun nog plannen hadden wat kurt wallander aanging, helaas.

was ook een fan van inspector frost op ned 1.

we will see

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 04 nov, 2007 18:39

Ah, Wallander op tv, leuk! Ga ik zeker kijken, geweldige schrijver!

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » za 10 nov, 2007 21:46

22:45 uur.

"voor de vorst". niet het beste boek van hem maar toch.

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » za 10 nov, 2007 23:56

jaja: 2x polis 9-5

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » zo 11 nov, 2007 0:25

Mooie en goede serie, heb diverse afleveringen op DVD, mooie saabjes voor de politie, zouden ze hier ook moeten doen.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 11 nov, 2007 0:38

Oh, dáár zapte ik net langs, op NL2. Twee zweedse wouten met een 9-5 die met een lasergun een derde zweedse wout met een chev blazer aanhielden en lieten blazen... Ze hadden hem een bekeuring wegens onethisch weggedrag moeten geven...

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 11 nov, 2007 1:23

nou ehh...of ik nu echt enthousiast ben na het zien van deze aflevering.

het is altijd hetzelfde, het boek is.........

wel sneu dat Linda, de dochter van kurt in het echt zichzelf van het leven heeft beroofd. heb ik van horen zeggen.

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » zo 11 nov, 2007 1:43

nelfrikandel schreef:Oh, dáár zapte ik net langs, op NL2. Twee zweedse wouten met een 9-5 die met een lasergun een derde zweedse wout met een chev blazer aanhielden en lieten blazen... Ze hadden hem een bekeuring wegens onethisch weggedrag moeten geven...
en van alle auto's die er staan kiezen ze die yank voor een achtervolging ipv (bijvoorbeeld) de Aero .. eigen schuld dat je het dan niet bijhoudt, door een akker moet ploegen om (uiteraard) stil komen te staan ..

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » zo 11 nov, 2007 11:49

Niet echt zo'n gezellige aflevering :roll: .
Wel leuk eindelijk weer eens wat Zweeds te horen. (die vertaling naar het Nederlands is op plekken wel knudde zeg)
Ook nog een rode geparkeerde 99 gespot.
Prachtig land, Zweden.
Cornell

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 11 nov, 2007 12:03

nelfrikandel schreef:Oh, dáár zapte ik net langs, op NL2. Twee zweedse wouten met een 9-5 die met een lasergun een derde zweedse wout met een chev blazer aanhielden en lieten blazen... Ze hadden hem een bekeuring wegens onethisch weggedrag moeten geven...
Dan zat jij naar Kill Bill te kijken ;)

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 12 nov, 2007 16:20

baszwolle schreef:
was ook een fan van inspector frost op ned 1.
Die is nog steeds op zaterdagavond op Canvas te bewonderen.

Plaats reactie