Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » vr 19 okt, 2007 9:47
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Bericht
door tgremlin » vr 19 okt, 2007 9:49
Zit wel iets van BMW-lijn in het zij-aanzicht (vooral bij de 'estate' versie). Evengoed niet slecht idd.
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » vr 19 okt, 2007 9:55
Ik vind hem prachtig!
Mijn voorliefde voor Citroën wordt weer wakker. 
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Bericht
door WimZ » vr 19 okt, 2007 10:10
Martijn Oosterom schreef:Mwa....ben niet zo'n Citroen fan...stap zoiezo niet zo snel in een franse wagen.
Maar jij zou op zich ook in een Seat Leon zijn blijven hangen als een ander je de ogen niet had geopend
Henk-Jan schreef:Ik vind hem prachtig!
Ik ook! Echt geslaagd, al maken ze het verschil tussen C5 en C6 zo te zien misschien wel veel te klein
Henk-Jan schreef:Mijn voorliefde voor Citroën wordt weer wakker.

Het is opvallend dat veel Saabliefhebbers ook Citroënliefhebbers zijn. Beide zijn vooruitstrevende en een tikje excentrieke merken. Het grootste verschil zit hem alleen in de roestduur: een Saab roest ook, alleen véél langer

-
WimZ
- Geregistreerd lid
Bericht
door WimZ » vr 19 okt, 2007 10:13
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » vr 19 okt, 2007 10:14
Geslaagd ontwerp met naar mijn mening wel wat veel BMW (Bangle) invloed gezien de knik in de C-stijl en de vorm van de deuren... Eindelijk weer een wat meer eigenwijs dashboard, hoewel Citroën eigenlijk wat mij betreft nog gekker zou mogen doen als ode aan de GS...
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » vr 19 okt, 2007 10:15
WimZ schreef:Ik ook! Echt geslaagd, al maken ze het verschil tussen C5 en C6 zo te zien misschien wel veel te klein
Prijs- en "snufjes"-technisch gezien valt dat best mee.
WimZ schreef:Henk-Jan schreef:Mijn voorliefde voor Citroën wordt weer wakker.

Het is opvallend dat veel Saabliefhebbers ook Citroënliefhebbers zijn. Beide zijn vooruitstrevende en een tikje excentrieke merken. Het grootste verschil zit hem alleen in de roestduur: een Saab roest ook, alleen véél langer

- Rover
- Jaguar
- Alfa Romeo
- Lancia
- Citroën
- SAAB
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » vr 19 okt, 2007 10:17
gj9000 schreef:Geslaagd ontwerp met naar mijn mening wel wat veel BMW (Bangle) invloed gezien de knik in de C-stijl en de vorm van de deuren...
Welk merk gebruikt tegenwoordig de Hoffmeisterknik niet? Ik vind het in dat daglicht nog best meevallen met de "overeenkomsten".
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » vr 19 okt, 2007 10:28
Schitterende auto, werkelijk waar. Maar ik zie BMW, Audi, 407, cockpit ala Alfa et cetera. Op 1 of andere manier mis ik iets ehhh....Frans aan de auto.
Vooral de achterkant in de gewone uitvoering is helemaal BMW 3 serie en de break is Audi. Maar echt, prachtige auto.
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » vr 19 okt, 2007 10:40
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » vr 19 okt, 2007 10:45
Heeft deze nu ook het geinige stuur van de C4 waarbij de naaf op z'n plaats blijft? Het is moeilijk te zien op de foto's...
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » vr 19 okt, 2007 10:55
Aanwezig.
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Bericht
door plafundum » vr 19 okt, 2007 11:25
marq101 schreef:Op 1 of andere manier mis ik iets ehhh....Frans aan de auto.
Ik dacht ook: 'Er klopt iets niet, er mist iets'. Nu weet ik het. Mooi gesproken.
Maar misschien moeten wij nog even wennen aan de nieuwe Franse look. Vind het stukken beter dan de vorige C5, wat een koekblik wat dat. Niks Citroens aan.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » vr 19 okt, 2007 11:27
Prima auto lijkt me.
Maar ergonomisch zit dat dash niet echt goed in elkaar. Belachelijke hoeveelheid knopjes op het stilstaande stuk van het stuur...
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » vr 19 okt, 2007 11:45
taaffert schreef:Prima auto lijkt me.
Maar ergonomisch zit dat dash niet echt goed in elkaar. Belachelijke hoeveelheid knopjes op het stilstaande stuk van het stuur...
Zit wat in, ga je helemaal naar beneden zitten turen als je iets wilt doen. Misschien wel een leuk idee om een PS3 in te bouwen en de controls in het stuur...dan een head up display in je raam en je kan virtueel de auto's voor je van de weg knallen in Grand Theft Auto