Je schrikt je toch wild...
-
Doc
- Donateur (2x)

Je schrikt je toch wild...
... rijdend door het slaperige Soest, zie je ineens deze pooierbak met iets van 30" velgen staan!!?? Ik kreeg bijna spontaan een klapband...

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Je schrikt je toch wild...
Jij, of je auto??Doc schreef:Ik kreeg bijna spontaan een klapband...
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
nako
- Geregistreerd lid
Zo'n hummer vind ik persoonlijk machtig, maar de velgen ronduit lelijk.
Maar persoonlijk houd ik wel van groot en verslindend.
Zo'n porsche suv of een mooie disco vind ik ubergeil oftewel VUIG!
Ik hoop nog eens een mooie diesel jeep op ons opritje te plaatsen.
Al is het alleen maar om tegenwicht te bieden aan die milieu-hype die gaande is. Een beetje milieubewustzijn is prima, maar en masse met zijn allen ineens, wekt bij mij allergische gedrag op.
Maar persoonlijk houd ik wel van groot en verslindend.
Zo'n porsche suv of een mooie disco vind ik ubergeil oftewel VUIG!
Ik hoop nog eens een mooie diesel jeep op ons opritje te plaatsen.
Al is het alleen maar om tegenwicht te bieden aan die milieu-hype die gaande is. Een beetje milieubewustzijn is prima, maar en masse met zijn allen ineens, wekt bij mij allergische gedrag op.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Hah, hij heeft een keer zo'n vuurlopers empowerment optreden gedaan op mijn opleiding in Antwerpen, lang geleden, ergens in 1992, nog aan het begin van zijn product life cycle zeg maar. Toen reed hij een spierwitte amerikaanse stationwagen, chevrolet of buick, met houtmotief of de flanken en een aanhengertje erachter met de houtskool en een kruiwagen... Vrouw en zoontje als assistenten, voor een groepje van +/- 100 Nederlandse studenten... was best grappig.nacra 93 schreef:Nee emile is wel ok kwam nog wel eens
en die is best relaxed
-
Doc
- Donateur (2x)

Wholy shit, het gaat nog veel verder!!!

Hij staat gewoon te koop... Moet je even op Hummer filteren (niet schrikken)

Hij staat gewoon te koop... Moet je even op Hummer filteren (niet schrikken)
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: Je schrikt je toch wild...
Sander wel beetje vinden leuk.....Doc schreef:... rijdend door het slaperige Soest, zie je ineens deze pooierbak met iets van 30" velgen staan!!?? Ik kreeg bijna spontaan een klapband...