The World's Ugliest Cars

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
tgremlin
Geregistreerd lid

The World's Ugliest Cars

Bericht door tgremlin » zo 26 aug, 2007 11:08

Kwam dit artikel tegen, wel grappig. Staan enkele auto's tussen die naar mijn mening juist best gaaf zijn.

klikje voor artikel

Deze Chevrolet Vega vindt ik helemaal top, schitterend model:

Afbeelding

:love:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 26 aug, 2007 11:13

De auto die ik veruit het lelijkste vind uit het rijtje onder aan de webpagina vind ik toch wel de Pontiac Aztek. :-P+
Dan moet je eigenlijk wel wat aan je ogen mankeren om zo'n gedrocht mooi te vinden!! :devil_bigeyes:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » zo 26 aug, 2007 11:47

De900C-GAS schreef:De auto die ik veruit het lelijkste vind uit het rijtje onder aan de webpagina vind ik toch wel de Pontiac Aztek. :-P+
Dan moet je eigenlijk wel wat aan je ogen mankeren om zo'n gedrocht mooi te vinden!! :devil_bigeyes:
Dat ding is inderdaad spuuglelijk :shock:

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » zo 26 aug, 2007 11:54

idd, die pontiac..en die Yugo dan...verder vind ik er weinig echt lelijke tussenstaan...
Op onze wegen zijn lelijkere dingen te zien...bv de kont van een Megane, of de neus van een Multipla :roll:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » zo 26 aug, 2007 11:56

... en vreemd genoeg vindt in deze ook wel gaaf:

Afbeelding

AMC GREMLIN 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 26 aug, 2007 12:02

tgremlin schreef:... en vreemd genoeg vindt in deze ook wel gaaf:

AMC GREMLIN
En dat heb ik eigenlijk altijd gehad met de AMC Pacer

Afbeelding

Misschien vind ik die juist mooi, omdat zoveel mensen die auto juist weer lelijk vinden. :P

Afbeelding

En die Chevrolet Chevette, die onder andere ook als Opel kadett en Vauxhall Chevette verkocht werd vind ik al helemaal
niet in het rijtje horen. 8)

Maar jouw reactie snap ik al te best, want de naam lijkt verdacht veel op jouw forumnaam. :wink:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » zo 26 aug, 2007 12:07

Yep, die Pacer heb ik ook altijd gaaf gevonden, vooral na het zien van Wayne's World the movie..... :wink:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 26 aug, 2007 14:14

Ik heb laatst naast een Edsel gestaan, prachtige wagen. 8)

Afbeelding

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 26 aug, 2007 14:19

Henk-Jan schreef:Ik heb laatst naast een Edsel gestaan, prachtige wagen.
En die hoort volgens mij ook niet thuis in het rijtje bij die webpagina. 8)
Ik weet het eigenlijk wel zeer zeker. :wink:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 26 aug, 2007 14:23

Ach, we weten van welk continent dit komt. :wink:

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » zo 26 aug, 2007 15:12

Veel compacte Amerikaanse auto's als gevolg van schaarste op de oliemarkt begin 70-er jaren en de opkomst van de Japanse auto's aldaar.
De Vega en de Pinto worden al jaren verguisd maar nu steeds meer gebruikt om te pimpen.
De Pinto staat synoniem voor een minkukel, the Offspring heeft het er ook over in 1 van hun liedjes.
De Pacer vindt ik al een leuke auto toen ik een paar jaar oud was, vlakbij het huis van m'n opa en oma stond zo'n auto tussen de kevertjes, taunussen en opeltjes. Onlangs nog gezien op tv, was dat bij le garage oid?
Bijna de ondergang van Ford en deze auto staat voor dé mislukking in de autowereld; De Edsel hebben we een tijdje terug nog in Zweden gezien, wat een imposante bak, vooral die achterkant!
De Corvair heeft volgens zeggen alles tegen en staat als een gevaarlijke auto bekend oa qua rij-eigenschappen. Een oud-klasgenoot die ik bij een schoolreunie tegenkwam had er 1 -en verhuurde die ook voor speciale gelegenheden- en die zei dat je eea wel met een flinke korrel zout moest nemen.
Cornell

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » zo 26 aug, 2007 15:41

De900C-GAS schreef:De auto die ik veruit het lelijkste vind uit het rijtje onder aan de webpagina vind ik toch wel de Pontiac Aztek. :-P+
Die heeft inderdaad 'Multipla allures' :twisted: .
Die Pacer is inderdaad zalig, echt opvallend en daarom waarschijnlijk door velen verguisd.

Met die Yugo vind ik dan weer niks mis.
Hooguit een beetje alledaags.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 26 aug, 2007 15:45

S@@bman schreef:Die heeft inderdaad 'Multipla allures'.
Die Pacer is inderdaad zalig, echt opvallend en daarom waarschijnlijk door velen verguisd.

Met die Yugo vind ik dan weer niks mis.
Hooguit een beetje alledaags.
Hier valt werkelijk niets aan toe te voegen, dus ook over die Yugo. :wink:

kokopelli
Geregistreerd lid

Bericht door kokopelli » zo 26 aug, 2007 16:53

Voor mij is de lelijkste auto....ever.... de opel astra.

:D

K.

Harm Jan
Geregistreerd lid

Bericht door Harm Jan » zo 26 aug, 2007 20:38

echt lelijke auto's ken ik niet! moet er altijd ff aan wennen,
en dan is er altijd wel iets aan te vinden wat z'n auto dan mooi cq. acceptabel maakt
:)

Plaats reactie