De Volvo Forum Trofee - misschien een idee voor het SF??

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
davidjoost
Geregistreerd lid

De Volvo Forum Trofee - misschien een idee voor het SF??

Bericht door davidjoost » vr 27 jul, 2007 14:18

Moet je eens zien, ze hebben op het Volvo-forum een apart gedeelte wat de 'Volvo Forum Trofee' heet! :lol:
http://www.volvo-forum.nl/viewforum.php?f=45

Moet je voor de grap eens vanaf pagina 1 dit topic doorlezen hoe het in z'n werk gaat:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=14647

Met foto's en alles erbij en degene die hem heeft verstopt mag alleen vragen met 'ja' of 'nee' beantwoorden...

Lachen dit!! Misschien een idee om ook maar een 'Saab Forum Trofee' in te voeren! :lol: Dan komen de forumverslaafden ook nog eens buiten...! :wink:

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » vr 27 jul, 2007 14:23

Om in te loggen moet u eerst zijn geregistreerd. Registreren is heel gemakkelijk en geeft u veel meer mogelijkheden. De board Beheerder kan extra toestemmingen toekennen aan geregistreerde gebruikers. Zorg er aub voor dat u, voordat u inlogt, bekend bent met onze voorwaarden. Zorg er aub voor dat u eerst de Forumregels leest voordat u verder surft op het forum.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 27 jul, 2007 14:24

ja zeg, moet ik eerst nog lid worden ook.
ondanks dat mijn paps en mams volvo reden verschaft mij dat niet genoeg motivatie lid te worden :wink: :P

pssst... er is inmiddels een saab forum "trofee"

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 27 jul, 2007 15:05

oeps! ik had me niet gerealiseerd dat je eerst lid moet zijn om het te kunnen lezen... :oops:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 27 jul, 2007 22:49

jelger schreef:ja zeg, moet ik eerst nog lid worden ook.
ondanks dat mijn paps en mams volvo reden verschaft mij dat niet genoeg motivatie lid te worden :wink: :P

pssst... er is inmiddels een saab forum "trofee"
Is ie verstopt in Nederland? :lol:

Barre
Geregistreerd lid

Bericht door Barre » vr 27 jul, 2007 23:36

waar is tie,waar is t :lol: ie

Titus
Geregistreerd lid

Bericht door Titus » vr 27 jul, 2007 23:42

Onder mijn oksel, heeft de trofee meteen een lekker geurtje erbij gekregen :lol:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 28 jul, 2007 1:31

Wellicht wordt er 1 op zondag ergens verstopt :)
Als de planning door gaat gaan uw administrators lekker toeren door NL dus kan ie overal en nergens verstopt worden.

Ff zien.

Sander

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » wo 01 aug, 2007 22:30

davidjoost schreef:oeps! ik had me niet gerealiseerd dat je eerst lid moet zijn om het te kunnen lezen... :oops:
Aanmelden duurt toch maar één minuutje?
Ik ben nu aangemeld als Saab T16S Aero, leek mij wel een leuke naam voor het Volvo forum.

Plaats reactie