Wie heeft ervaring met PayPal?
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Wie heeft ervaring met PayPal?
Ik, zie o.a. viewtopic.php?t=26712 Hoezo?nacra 93 schreef:Wie heeft ervaring met PayPal?
-
nacra 93
- Donateur

Re: Wie heeft ervaring met PayPal?
72sonett-III schreef:Ik, hoezo?nacra 93 schreef:Wie heeft ervaring met PayPal?
Maar o.k ik stel de vraag wel.
Wat zijn jullie ervaringen met PayPal?
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Ik heb goede ervaringen met Paypall als koper, maar niet als verkoper. Als verkopende partij kost het teveel geld. Ik heb de optie bij mijn webshop dan ook gedeactiveerd. Paypall is vrij makkelijk in gebruik en volgens mij redelijk veilig (beter dan Western Union o.i.d.).WMB schreef:Ik ook alleen maar positieve ervaringen met paypal. Als koper kost paypal je niets. Als verkoper wel...
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Ja. Een rekening openen en betalen aan anderen kost je niets, maar je hebt wel een credit card nodig als je geen geld op je PayPal rekening hebt staan. Geld ontvangen van anderen kost je ca. 3% (ligt er aan waar het vandaan komt). Geld overboeken van je PayPal naar je bank/girorekening in NL kost ook wat.nacra 93 schreef:En loont het de moeite als je niet vaak wat koopt
-
jelger
- Geregistreerd lid
inmiddels kan je als Nederlander ook geld overmaken naar je PayPal account (vanaf je reguliere betaalrekening) , en zodoende betalingen doen zonder creditcard tussenkomst.72sonett-III schreef:Ja. Een rekening openen en betalen aan anderen kost je niets, maar je hebt wel een credit card nodig als je geen geld op je PayPal rekening hebt staan. .nacra 93 schreef:En loont het de moeite als je niet vaak wat koopt
ik vind PayPal ideaal werken. te ideaal, zoals Paul aangeeft.
-
Amazon
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur