Dat vind ik nou het wonderlijke van Zwitserland. Op de groene 9000CS op de derde foto, zit de sleutel gewoon in het portier, op zondagmiddag, op een open toegankelijk terrein naast de garage, dat vlakbij de binnenstad (uitgaanscentrum) ligt. De auto is vanaf de straat te zien. Dat kun je je in NL toch niet voorstellen, die auto zou op zijn minst leegeroofd, gevandaliseerd, ondergezeken, zo niet uitgebrand zijn.. Meerdere auto's waren niet eens afgesloten, maar het toppunt was het karkas van een witte 9000CSE (swiss edition stond er op), te zien helemaal links in de achtergrond van de derde foto, waar alle 4 portieren uit zijn, maar het interieur nog compleet aanwezig, inclusief mooi donkerkleurig houten dash, radio en Nokia carkit met aparte hoorn...
Ik ga er nog en keertje naar terug, als ik nog voor iemand naar de prijs van die cabrio moet informeren hoor ik het wel. Of andere onderdelen. In een van de 9000's zat een anniversary stuur, met hout... Ik ga zowiezo even informeren wat die kost...