Nokia N95

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Maarten C
Geregistreerd lid

Nokia N95

Bericht door Maarten C » zo 13 mei, 2007 12:43

Iemand ervaring met bovenstaande telefoon ???

Maarten

Troll fan
Geregistreerd lid

Re: Nokia N95

Bericht door Troll fan » zo 13 mei, 2007 13:30

Nee want deze werkt (nog??) niet met TomTom ! :?

Voor het gebruik van de nokia navigatie software moet je een abo afsluiten en komen de kaarten binnen via internet !
Erg jammer dat de ingebouwde GPS niet gewoon met andere software werkt.
De vraag is of dit ooit zal komen gezien de tegenstrijdige belangen van TT en Nokia !

http://pda.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1600

Jammer dat de N95 geen touchscreen heeft.
Verder een mooi toestel.
Maarten C schreef:Iemand ervaring met bovenstaande telefoon ???

Maarten

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 13 mei, 2007 14:29

Echt goeie specs, pfoe!

Helaas alleen ervaring met z'n iets oudere broertje, de N80 die ik nu heb (1 jaar) en die vind ik al briljant, laat staan dit...
Maarreh, overweeg je die Maarten?

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 13 mei, 2007 14:45

Ik heb zelf een E61, dus hetzelfde besturingssyteem en dat bevalt prima. Wifi werkt uitstekend, broweser opent alle pagina's (kan Windows Mobile 5 nog wat van leren).

Zal nog wel even duren voordat iemand een patch maakt voor TomTom.

Timo9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Timo9-5 » zo 13 mei, 2007 16:20

taaffert schreef:Helaas alleen ervaring met z'n iets oudere broertje, de N80 die ik nu heb (1 jaar) en die vind ik al briljant
Ik heb ook een jaar ervaring met de N80, maar die is niet zo positief als wat ik in jouw reactie lees. Hij moet iedere dag aan de lading en heeft slechte netwerkontvangst. Heb ik dan een miskleun?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 13 mei, 2007 17:11

Timo9-5 schreef:
taaffert schreef:Helaas alleen ervaring met z'n iets oudere broertje, de N80 die ik nu heb (1 jaar) en die vind ik al briljant
Ik heb ook een jaar ervaring met de N80, maar die is niet zo positief als wat ik in jouw reactie lees. Hij moet iedere dag aan de lading en heeft slechte netwerkontvangst. Heb ik dan een miskleun?
Dat eerste ervaar ik niet als een probleem, heb in de auto een lader en een 220 Volt lader is altijd wel in de buurt. Dat tweede heb ik ook, maar alleen op een plek waar ik vaak ben, echter dat is net gebouwd en was voorheen gewoon bos en daar is het bereik sowieso niet top.
Maar wat gebruiksvriendelijkheid betreft en features is het een toptoestel.

Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » zo 13 mei, 2007 17:17

taaffert schreef:Echt goeie specs, pfoe!

Helaas alleen ervaring met z'n iets oudere broertje, de N80 die ik nu heb (1 jaar) en die vind ik al briljant, laat staan dit...
Maarreh, overweeg je die Maarten?

Ik ben eens rond aan het kijken, want van het huidige toestel wordt de accu wat minder. Ik moet alleen eens gaan zoeken naar een plaats in de auto waar zo een model "koelkast" :wink: geplaatst kan worden.

Maarten

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 13 mei, 2007 17:54

Dat wordt dan dus met een Brodit houder, want nokia is niet van plan om er een passende voor te maken. Verder kun je de handsfree uitsluitend via Bluetooth aansturen, er zit namelijk geen pop port stekker onder.

Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » zo 13 mei, 2007 18:53

Ik heb onderstaande carkit van Nokia, dus ik verwacht geen problemen.

Afbeelding

Maarten

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 13 mei, 2007 19:00

Ah, een Nokia 610/616. Dat moet wel lukken ja.

Troll fan
Geregistreerd lid

Bericht door Troll fan » zo 13 mei, 2007 23:59

Heb recent een SPV M650 (oftewel P3300) pda-phone met ingebouwde GPS, TT6 en oziexplorer (draait WM5)

Gemonteerd naast de SID. Wel een andere houder omgebouwd want de bijgeleverde was niet zo handig.

Werkt met BT op mijn CK-7W carkit.

Afbeelding

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » ma 14 mei, 2007 0:04

De telefoon ziet er inderdaad zeer goed uit, maar hij is natuurlijk nog maar net op de markt dus het is nog te vroeg om goede review's te krijgen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 14 mei, 2007 16:19

Geen ervaringen met die telefoon, heb net een Samsung D900 besteld, ben erg benieuwd!

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » di 15 mei, 2007 13:10

sjoerdk schreef:Geen ervaringen met die telefoon, heb net een Samsung D900 besteld, ben erg benieuwd!
lastig ding, met dat irritante touchscreen

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 15 mei, 2007 13:15

B235R schreef:
sjoerdk schreef:Geen ervaringen met die telefoon, heb net een Samsung D900 besteld, ben erg benieuwd!
lastig ding, met dat irritante touchscreen
Ik denk dat jij de E900 bedoeld:
Afbeelding

D900:
Afbeelding

Besteld met 1 GB geheugen :D

Plaats reactie