Nokia N95
-
Troll fan
- Geregistreerd lid
Re: Nokia N95
Nee want deze werkt (nog??) niet met TomTom !
Voor het gebruik van de nokia navigatie software moet je een abo afsluiten en komen de kaarten binnen via internet !
Erg jammer dat de ingebouwde GPS niet gewoon met andere software werkt.
De vraag is of dit ooit zal komen gezien de tegenstrijdige belangen van TT en Nokia !
http://pda.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1600
Jammer dat de N95 geen touchscreen heeft.
Verder een mooi toestel.
Voor het gebruik van de nokia navigatie software moet je een abo afsluiten en komen de kaarten binnen via internet !
Erg jammer dat de ingebouwde GPS niet gewoon met andere software werkt.
De vraag is of dit ooit zal komen gezien de tegenstrijdige belangen van TT en Nokia !
http://pda.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1600
Jammer dat de N95 geen touchscreen heeft.
Verder een mooi toestel.
Maarten C schreef:Iemand ervaring met bovenstaande telefoon ???
Maarten
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Timo9-5
- Geregistreerd lid
Ik heb ook een jaar ervaring met de N80, maar die is niet zo positief als wat ik in jouw reactie lees. Hij moet iedere dag aan de lading en heeft slechte netwerkontvangst. Heb ik dan een miskleun?taaffert schreef:Helaas alleen ervaring met z'n iets oudere broertje, de N80 die ik nu heb (1 jaar) en die vind ik al briljant
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Dat eerste ervaar ik niet als een probleem, heb in de auto een lader en een 220 Volt lader is altijd wel in de buurt. Dat tweede heb ik ook, maar alleen op een plek waar ik vaak ben, echter dat is net gebouwd en was voorheen gewoon bos en daar is het bereik sowieso niet top.Timo9-5 schreef:Ik heb ook een jaar ervaring met de N80, maar die is niet zo positief als wat ik in jouw reactie lees. Hij moet iedere dag aan de lading en heeft slechte netwerkontvangst. Heb ik dan een miskleun?taaffert schreef:Helaas alleen ervaring met z'n iets oudere broertje, de N80 die ik nu heb (1 jaar) en die vind ik al briljant
Maar wat gebruiksvriendelijkheid betreft en features is het een toptoestel.
-
Maarten C
- Geregistreerd lid
taaffert schreef:Echt goeie specs, pfoe!
Helaas alleen ervaring met z'n iets oudere broertje, de N80 die ik nu heb (1 jaar) en die vind ik al briljant, laat staan dit...
Maarreh, overweeg je die Maarten?
Ik ben eens rond aan het kijken, want van het huidige toestel wordt de accu wat minder. Ik moet alleen eens gaan zoeken naar een plaats in de auto waar zo een model "koelkast"
Maarten
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Maarten C
- Geregistreerd lid
-
Troll fan
- Geregistreerd lid
-
Geert9000cse1997