Dit is beslist geen SAAB, maar....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
De900C-GAS
Geregistreerd lid

Dit is beslist geen SAAB, maar....

Bericht door De900C-GAS » ma 30 apr, 2007 10:58

Het gaat eigenlijk wel over iets dat ook met elke willekeurige SAAB zou kunnen gebeuren.
Afbeelding
De man op de foto, iemand uit Bergen Noorwegen, heeft de Ford Granada 24 jaar geleden nieuw gekocht, 12 jaar later verkocht en
inderdaad nu na nog weer eens twaalf jaar terug gekocht. :P
Hij was en is in z'n nopjes met deze auto en zag per ongeluk een advertentie, op het internet, waarin de auto te koop stond.
Hij heeft direkt gereageerd en is nu helemaal 'in de gloria', met dat ding.
Zijn bedoeling is om deze auto alleen in de zomermaanden te gaan gebruiken en dan nog eens het liefste met spciale gelegenheden. :lol:
Nu is mijn vraag: Zijn er mensen op dit forum, dus met een SAAB, die iets soortgelijks hebben meegemaakt? :roll:
Trouwens, dit is de link naar dit artikel: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article359859.ece

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 30 apr, 2007 11:11

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » ma 30 apr, 2007 11:59

Niet met een Saab, maar wel met een Volvo 340 1.7 gl.
Die had ik in 1991 gekocht (toen één jaar oud), en heb hem 2 jaar geleden weer terug (ingeruild). Hij had in de tussentijd twee eigenaren gehad.
Nu staat hij buiten weg te rotten...En af toe verkoop ik eens een onderdeel. 8)

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 30 apr, 2007 12:04

:idea: Was sander Speek ook niet een van de gelukkige die zijn oude auto zoveel jaren later terug kon kopen en dat ook gedaan heeft.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 30 apr, 2007 12:04

Een Ford Granada màg je net als een Saab nooit weg doen :twisted: :wink: .

Plaats reactie